Gå til innhold

Går det an å montere Cruisecontrol?

Ranger emnet

coscast

Anbefalte innlegg

Om det er elektrisk gasspedal (ikke gasswire) skal dette trolig være kurant på TDI.

http://cgi.ebay.co.uk/Tempomat-GRA-kompl-Einbausatz-fur-AUDI-80-/290462768792?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r

Ute å sjekket litt på bilen no, finner ingen gasswiere heldigvis. :thumb

takker for hjelpen, sjekket linken. Tror jeg må bestille det sette, skjønner fint lite tysk.. men har vel det jeg trenger da viss jeg kjøper det....??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ute å sjekket litt på bilen no, finner ingen gasswiere heldigvis. :thumb

takker for hjelpen, sjekket linken. Tror jeg må bestille det sette, skjønner fint lite tysk.. men har vel det jeg trenger da viss jeg kjøper det....??

Ser ut som alt nødvendig er med.

Etter at det er montert må CC aktiveres i ECU med bruk av VAG-COM, eller assistanse fra et VAG verksted.

--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Bestillte på e bay å har fått delene no..

Montert opp den nye armen men finner faen ikke kontakten å plugge til cruisecontrolen.. Hmmm!! løsnet relekoblings boksen å div.. ser ingen kontakt under dasjbordet jeg.. :hvaskjera

noen som har koblet eller vet hor den gjemmer seg...??

Endret av coscast
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Hmm, ingen som kan Hjelpe??

Finner ikke noe kontakt å kobble meg til med Cruise Controllen.

Hvis noen her med Cruise Control på en Audi 80, eller kansje s2 og RS2 har lik tilkobling siden det er samme Bryterarm? kunne sjekket hvor ledningen fra armen forsvinner henne hadde det kansje kunne hjelpt meg til å fått cc'en til å virke..

Håper på Hjelp!! :pray

Lenke til kommentar
Del på andre sider