veegard Skrevet August 30, 2010 Rapporter Share Skrevet August 30, 2010 (endret) Selger nå Aquapel til en introduksjonspris på 99kr + porto (kr 25,-)! Dette har jeg og mange kompiser brukt i årevis, og det har en vanvittig bra effekt! Anbefaler alle som bor i regntunge strøk til å skaffe seg dette, det gjør det mye bedre å kjøre i regnvær! Aquapel gjør at: Regndråper går sammen til perler som ruller av frontruten din, du slipper å bruke vindusviskere like mye Dråpeformen beholdes, vannet danner ikke en hinne på glasset lengre. Dette gjør at du får mye bedre sikt Insekter, is og snø er mye lettere å få av frontrute og lykter Påføres på fem minutter: Rengjør ruten grundig (bruk feks glassrens, og få vekk evnt. vokslag på ruten), og tørk av Smør på Aquapel horisontalt og vertikalt Vent i 3 minutter og tørk av grundig med en tørr klut Aquapel er en regnavstøtende glassbehandling produsert av PPG Industries. Det er en konkurrent til det litt bedre kjente Rain-X merket, men ulikt Rain-X er dette ikke et silikonbasert produkt! Aquapel består av fluoriserte stoffer som skaper en kjemisk binding med glassoverflater. Pga. denne kjemiske bindingen med glass varer Aquapel vesentlig lengre enn konkurrenters produkter som kun legger seg som et lag på ruten. Én behandling varer ca 6 mnd. Det letteste og beste er om du sender meg en PM på forumet, men jeg kan også nåes på tlf 93433130! For øyeblikket har jeg 0 stk på lager På lager innen 1-2 uker. How-to video: V2iXn0K3z7o Endret September 20, 2010 av veegard Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet August 30, 2010 Rapporter Share Skrevet August 30, 2010 Hvor mange påføringer holder en pakke til da? :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet August 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2010 Det du får er en ampull som du knekker, og bare drar rett over ruten, og tørker av med en gang. En ampull holder til en stor frontrute, eller siderutene :) Her er en demovideo av effekten! 1bZ-qDMaljk Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet August 30, 2010 Rapporter Share Skrevet August 30, 2010 Skulle prøvd, hadde det ikke vært for at jeg har Nanolotus for noen år fremover :) Men ser jo knall ut da :) Slenger med litt mer reklame for deg, ser den holder vesentlig lenger enn Rain-X ;) JbGBal94kAs Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet August 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2010 Ja, Nanolotus er vel den nærmeste konkurrenten :p du får si ifra hvor lenge det varer da, jeg har ærlig talt aldri prøvd det. De fleste sier begge deler varer ca 6mnd! Så bare å gi en lyd i februar ;p Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet August 31, 2010 Rapporter Share Skrevet August 31, 2010 Nanolotus skal vare opptil ett år eller 20 000 km, og må bare få sagt at den har holdt det den lover :) Men hvordan vannet oppfører seg på ruta med den kontra Aquapel, aner jeg ikke. Tviler på at det er noen stor forskjell egentlig :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet August 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2010 Joa, men det spørs veldig hvilket klima man er i. Er man i Bergen hvor det regner, slapser og snør hele året omtrent hver dag, med temperaturer fra -25 til +35 så varer det ikke like lenge som i california :p Et tips jeg fikk fra en som solgte nanolotus var å fylle vann i stedet for spylervæske på tanken, da sliter man visst mye mindre! Desto mer man bruker vindusviskerene også.. min bil har et lite 'solskille' mellom vindusviskerradiusen og resten! Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet August 31, 2010 Rapporter Share Skrevet August 31, 2010 Hehe, det skillet har min og nå :) Det ble faktisk borte sist jeg la på Nanolotus, men er tilbake igjen nå, etter en del bruk av viskerne... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet September 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2010 Har solgt ca 20stk av disse nå, alle kundene har vært veldig fornøyde! Har enda noen igjen før jeg må bestille opp på nytt av leverandøren! Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet September 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2010 Helt tomt, venter på ny leveranse fra USA nå. Men jeg har oppe en reservasjonsliste, så det er fortsatt mulig å bestille, men produktet vil bli sendt om 1-2 uker. Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg