Gå til innhold

AQUAPEL vannavstøtende glassbehandling

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Selger nå Aquapel til en introduksjonspris på 99kr + porto (kr 25,-)!

Dette har jeg og mange kompiser brukt i årevis, og det har en vanvittig bra effekt! Anbefaler alle som bor i regntunge strøk til å skaffe seg dette, det gjør det mye bedre å kjøre i regnvær!

Aquapel gjør at:

• Regndråper går sammen til perler som ruller av frontruten din, du slipper å bruke vindusviskere like mye
  • Dråpeformen beholdes, vannet danner ikke en hinne på glasset lengre. Dette gjør at du får mye bedre sikt
  • Insekter, is og snø er mye lettere å få av frontrute og lykter

Påføres på fem minutter:

• Rengjør ruten grundig (bruk feks glassrens, og få vekk evnt. vokslag på ruten), og tørk av
  • Smør på Aquapel horisontalt og vertikalt
  • Vent i 3 minutter og tørk av grundig med en tørr klut

Aquapel er en regnavstøtende glassbehandling produsert av PPG Industries. Det er en konkurrent til det litt bedre kjente Rain-X merket, men ulikt Rain-X er dette ikke et silikonbasert produkt!

Aquapel består av fluoriserte stoffer som skaper en kjemisk binding med glassoverflater.

Pga. denne kjemiske bindingen med glass varer Aquapel vesentlig lengre enn konkurrenters produkter som kun legger seg som et lag på ruten.

Én behandling varer ca 6 mnd.

Det letteste og beste er om du sender meg en PM på forumet, men jeg kan også nåes på tlf 93433130!

For øyeblikket har jeg 0 stk på lager

På lager innen 1-2 uker.

How-to video:

V2iXn0K3z7o

Endret av veegard

A4a B6 2.0 MT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, men det spørs veldig hvilket klima man er i. Er man i Bergen hvor det regner, slapser og snør hele året omtrent hver dag, med temperaturer fra -25 til +35 så varer det ikke like lenge som i california :p

Et tips jeg fikk fra en som solgte nanolotus var å fylle vann i stedet for spylervæske på tanken, da sliter man visst mye mindre! Desto mer man bruker vindusviskerene også.. min bil har et lite 'solskille' mellom vindusviskerradiusen og resten!

A4a B6 2.0 MT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...