Ha6en Skrevet August 30, 2010 Rapporter Share Skrevet August 30, 2010 (endret) Jeg skal ha ny kasse til bassen min, og lurer på om 2 stk 10" http://www.jvc.ru/files/installation_manual/cs-dx30_eng.pdf Vil fungere bra i denne kassa http://ljudia.no/bil-s82121/tomkasser-c78882/bassworx-swp-210-p78893/ Eller er denne bedre? http://ljudia.no/bil-s82121/tomkasser-c78882/bassworx-sw210b-p78883/ Edit: Mere info JVC CS-DX25 10" 1200W DVC SUBWOOFER Features: 10" Subwoofer Max. Music Power 1400 Watts Aluminum Die-Cast Frame Butyl Rubber Edge Aluminum Diaphragm + Paper Cone Aircooling System Strontium Magnet Nickel-Plated Screw Terminals Dual-Input Voice Coil Endret August 30, 2010 av Ha6en Mere info Siter VW Bora V5! Golf II 1.8 GL (Vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj-vega Skrevet August 30, 2010 Rapporter Share Skrevet August 30, 2010 Her har du instruksjonsmanualen til subbene dine; http://resources.jvc.com/Resources/00/00/93/LVT1332-001A.pdf På den siden ligger det også kasseforslag. Du kan jo bygge selv. Litt vanskelig første gang. Men veldig lærerrikt. Du kan f.eks reise til nærmeste Montèr og få MDF ferdig oppmålt. Siter Mvh dj-vega Prosjekt; Kia Sportage 95` <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet August 30, 2010 Rapporter Share Skrevet August 30, 2010 Det var ei lukka kasse den skulle monteres i. So da rekner eg med at det er best. Er forøvrigt lukka kasse eg liker best Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ha6en Skrevet August 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2010 På elementene så er det 2 spoler eller hva det heter (2 steder du kan koble til ledning) skal jeg da ta en ledning fra pluss inn på pluss på den andre og minus på minus for så å koble det videre? Hvis dere skjønner hva jeg mener? ^^ Siter VW Bora V5! Golf II 1.8 GL (Vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet August 31, 2010 Rapporter Share Skrevet August 31, 2010 På elementene så er det 2 spoler eller hva det heter (2 steder du kan koble til ledning) skal jeg da ta en ledning fra pluss inn på pluss på den andre og minus på minus for så å koble det videre? Hvis dere skjønner hva jeg mener? ^^ Du kan serie eller parallellkoble spolene. Kv du skal velge, er avhengigt av forsterker. Ved seriekobling dobler du impedansen. (motstanden) Ved parallellkobling halverer du impedansen Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ha6en Skrevet September 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2010 Jeg har Boss PH 2.500 Phantom forsterker, og kjører 1 utgan på hver bass element, og det er koblet på elemtentet pluss til pluss og minus til minus og deretter til forsterker, blir dette riktig? Siter VW Bora V5! Golf II 1.8 GL (Vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 1, 2010 Rapporter Share Skrevet September 1, 2010 Jeg har Boss PH 2.500 Phantom forsterker, og kjører 1 utgan på hver bass element, og det er koblet på elemtentet pluss til pluss og minus til minus og deretter til forsterker, blir dette riktig? Da har du parallellkobla spolene. Sia spolene er på 4ohm kvar, får du da 2ohm. Forsterkeren takler 2ohm, so koblingen din går greit det Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ha6en Skrevet September 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2010 Jeg har koblet opp alt i bilen nå, 2 forsterkere, 1 sub med 2 10" Og 2 6x9, men jeg har ikke fått kjøpt hovedenhet enda, er det noen mulighet for å teste det uten en hovedenhet? Som å bruke kabel inn på signalet på forsterkerne også rett i iphonen? Og når jeg slo på sikringa ved batteriet for å se, starta bilen og skulle se på forsterkeren, men jeg klarte ikke å se at det lyste noe sted på den at den var PÅ, så må forstkeren ha en hovedenhet for å slå seg på? har en hovedenhet, dårlig en uten preout utganger så får ikke koblet på forsterker... Men har lyst til å prøve hvordan lyden er siden jeg ikke får lønn før 15. Siter VW Bora V5! Golf II 1.8 GL (Vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arnearne Skrevet September 5, 2010 Rapporter Share Skrevet September 5, 2010 (endret) Den skal "egentlig" ha en hovedenhet ja. Men du kan få den til å slå seg på ved å legge en liten ledningsstump fra "+" inngangen til "rem" inngangen på forsterkeren. Da skal den slå seg på. Og ja du kan bruke iphonen og signalkabel men tenk på at den ikke har like stor utgangs watt Endret September 5, 2010 av arnearne Siter Golf 1.8 sport '87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg