Tommy260393 Skrevet August 31, 2010 Rapporter Share Skrevet August 31, 2010 Hallo. Jeg skal ha bilen min lakkert, en golf 2. Jeg har fjernet en god del rust, og sparklet og fikset litt :) Nå trenger jeg litt hjelp til å finne et billig lakkeringsverksted som kan gjøre lakk-jobben. Er en helt vanlig sølv metallic, så ikke noe heavy shit :P Lurer på om noen av dere der ute kjenner til et bra og rimelig sted. Enten i Vestfold, Telemark eller Buskerud, men aller helst Vestfold. Dere må gjerne komme med tips til steder der jeg kan ringe og sjekke pris :) TK Siter Nåværende bil:1999 modell Peugeot 206 CC, 1.1L.Tidligere biler: 1989 Golf MK2, 1.8L.1992 Golf MK2, GTI. 1995 Volvo 850 Sedan, 2,5L.2005 Volkswagen Touran, 2.0TDi, 140hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
uggsa Skrevet Oktober 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2010 hvorfor skal alle ha lakkering så billig?hvorfor ikke legge litt mer i det og faktisk bli fornøyd?de som får en billig lakkering pleier som regel å klage etterpå oxo fordi det ikke blir bra..tid er penger og en lakkerings jobb er masse tid om man skal få det bra.ergo: det koster penger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
master-autolakk Skrevet November 13, 2010 Rapporter Share Skrevet November 13, 2010 Master Autolakk er nyetablert lakkeringsverksted i Ski og gir det gjerne et godt tilbud på lakkering av bilen din. De henter og bringer bilen ved hellakkering til der du måtte befinne deg mot et minimalt tillegg i prisen. Ring for spørsmål på følgende telefonnummer: 928 85 156 evt. email: post@master-autolakk.no Din henvendelse vil bli viet vår største oppmerksomhet. Med vennlig hilsen Master Autolakk DA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg