ChevroletVan Skrevet August 31, 2010 Rapporter Share Skrevet August 31, 2010 (endret) Husk Broom Live KL: 20:00 hvis du vil se det! :cheers: :thumb Endret August 15, 2013 av ChevroletVan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power007 Skrevet August 31, 2010 Rapporter Share Skrevet August 31, 2010 Så faktisk Broom i dag, utrolig kjedelig program. Det som irriterer meg er at Jan Erik Larssen som har sååå mye positivt å si om alle bilene de tester, samtidig er latteren hans veldig irriterende. Alt for mange personer blir presentert, lite objektivitet, syns at hele programmet er ren reklame for de ulike bilmerkene. Broom kan ikke måle seg med seriøse bilprogrammer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevroletVan Skrevet August 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2010 Det er et greit bilprogram, men det kan ikke sammenlignes med Top Gear! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet August 31, 2010 Rapporter Share Skrevet August 31, 2010 etter at jeg så på idag har jeg skjønt at jeg ikke har gått glipp av noe di andre tirsdagene.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet August 31, 2010 Rapporter Share Skrevet August 31, 2010 Så på i dag, og synes at Larssen gjør litt for mye ut av seg. Selve produksjonen og de andre i programmet er det ikke noe å si på. Larssen er og blir en programleder, ikke en journalist, som jeg synes et slikt program trenger for å framstå som seriøst og noe voksne folk kan hygge seg med. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg