Gå til innhold

Ole`s Rav4

Ranger emnet

Ole-mann

Anbefalte innlegg

Hei, i vinter som var kjøpte vi oss en rav4 2001, vier veldig fornøyd med den, og jeg klarte ikke la fingerne mine la den være, så da ble det gjort litt ting med den.

planene kom fort og det som kommer til og bli gjort er,

(ferdig) felger

(ferdig) bytte litt anlegg

(ferdig) tone rutene

tone bak lyktene

eksos anlegg

litt bilder

uten soting

nice-1.jpg

mindre.jpg

etter sotinga

tonarutene.jpg

toning2.jpg

felgene og dekk er 245 40 20

toninga er 50% mener jeg, den er kjøpt på ebay, ferdig tilpassert bilen.

hva tror dere om og sote baklyktene og blinklysa på sidenen?

Ole

Endret av Ole-mann

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Blei skikkelig søt den =) Hvordan er kjørekomforten med 20" kontra original? Rav4 er jo uansett noe stivt satt opp. Kjører selv med type offroad dekk (BFG All-Terrain http://ssl.delti.com/tyre-pictures/BFGoodrich/All-TerrainTAKO.jpg), og er knallfornøyd med de, men de er jo i helt andre enden av kategori i forhold til dine da =)

Hvis du leter litt rundt på nettet, har de bl.a i USA sorte frontlykter til bilen din. Personlig mener jeg du bør ha det, dersom du har tenkt til å gjøre noe med sideblinkers og baklykter også. Ser litt rart ut ellers. Husker ikke om de fantes i sort verson, men jeg snublet over noen LED blinklys til din årsmodell på en nettside nå i helga, men husker dessverre ikke hvilken. Den var imidlertid i USA den også.

Mvh A.K

Endret av A.K

Her er'e noe muffens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jøss er det folk som svarer her også hehe ;)

takk for det, men ser på bildene nå at de ser litt mindre ut en de er i virkeligheten, men kjøre komforten er bra den, de støyer mindre en de orginale jeg har også :) ja dine er helt på andre siden ja, men jeg er litt enig med deg, det er enten eller synes jeg, litt røff "offrade" som din eller litt mere "by" varianten som jeg har. ja får se hva jeg gjør videre med lyktene. takk.

Ole

Toyota RAV4 2.0 automat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig =) Selvom jeg valgte annerledes selv, synes jeg det ble fint med 20, designet kler bilen godt, og størrelsen ser akkurat passe ut. Står en 06 eller 07mod på FINN nå, med 22", det så litt ut som om bilen stod på stylter. Antar at eieren ville ha maksimal størrelse felger i forhold til original rulleomkrets, de så i alle fall like store ut på det bildet hvor originale og 22" er avbildet sammen.

Her er'e noe muffens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at de nye dekkene dine har en endring på -0.5% i forhold til original. Jeg lurte på muligens enda litt bredere dekk på vår neste gang vi skal ha nye dekk (og det blir nok en stund til med det mønsteret), men har du sjekket hvor mye plass det er igjen innerst mellom dekk og hulbrønn? Er det litt å gå på, eller subber det ved fullt utslag og full fjæring?

Her er'e noe muffens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Hallo sjef, lenge sidne nå ja, ja kanskje de skal bli helt røde ja, det har jeg ikke tenkt på hehe, den har desverre orginale felger på vinteren, så den ser ikke akuratt RÅÅÅ ut ;) men den funker godt på vinteren :)

Ole

Toyota RAV4 2.0 automat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

En liten jule update, jeg har tatt av Toyota merket i grillen men det er konturen av merket uansett, så jeg har lyst på helt "ren" sort grill, også har jeg satt dioder i skilt lyset, skal ta bilder en dag og legge det ut :)

GOD JUL ALLE SAMMEN :D

Ole

Toyota RAV4 2.0 automat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...