nitewlkr Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 170`km uten kasse og lader men med ledningsnett/hjerne Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 Hva koster noe slikt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Februar 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 kom med bud Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Tøm mailboksen din. Umulig å få tak i deg på PM! Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Originally posted by nitewlkr 170`km uten kasse og lader men med ledningsnett/hjerne eg tek han vel.. neida ;) kom med bud folkens, perfekt utgangspunk for 220hk turbomotor det her! Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Februar 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Originally posted by fotojan Tøm mailboksen din. Umulig å få tak i deg på PM! done Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Originally posted by G60Turbo eg tek han vel.. neida ;) kom med bud folkens, perfekt utgangspunk for 220hk turbomotor det her! hva skal du ha for å putte denne i kjerra mi da Ole? :D Trenger uansett girkasse også og så aner jeg ikke hva motoren er verdt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mars 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 bump bump 6k er prisen kan også selges med girkasse fra golf 1 gti Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 harru denna motoren liggandes enda eller? Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mars 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Originally posted by Vantage harru denna motoren liggandes enda eller? Jepp.... takket være en kjøper som skulle ha den for så å ikke gi mer lyd fra seg :mad: den ligger på vestlandet men kan få den nedover bare jeg får en kjøper på den Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 har en kamerat som ikke var overfornøyd med kjøpet av en gti-motor, og nå lurer han på å heve det kjøpet, derfor kan det hende han er interessert. Han har tross alt kjøpt turbo alt. Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mars 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Originally posted by Vantage har en kamerat som ikke var overfornøyd med kjøpet av en gti-motor, og nå lurer han på å heve det kjøpet, derfor kan det hende han er interessert. Han har tross alt kjøpt turbo alt. Er ett bedre utgangspunkt med G60...hehe Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 ja, et mye bedre.. skal høre litt med han imorra.. Motoren er i god stand regner jeg med.. g-lader og girkasse behøves ikke alikevel, det har han fra før, ei passatkasse ellerno og en garrett t3 på manifold. Så får vi se om det blir turbobil av det.. Kan motoren hentes i oslo da eller? Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mars 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Originally posted by Vantage ja, et mye bedre.. skal høre litt med han imorra.. Motoren er i god stand regner jeg med.. g-lader og girkasse behøves ikke alikevel, det har han fra før, ei passatkasse ellerno og en garrett t3 på manifold. Så får vi se om det blir turbobil av det.. Kan motoren hentes i oslo da eller? Dersom det blir en avgjørelse før helgen så kommer den før påske :) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Originally posted by nitewlkr Dersom det blir en avgjørelse før helgen så kommer den før påske :) Er det snakk om 6k med den girkassa fra 1'er golfen? og er det 5-trinns? Isåfall kan det vel hende at jeg får bruk for den ;) Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg