GazVolga Skrevet September 1, 2010 Rapporter Share Skrevet September 1, 2010 Hei! Går andre året på kjøretøy, vi skal ha utplassering i 2 uker. Lærerne har avtale både med Mercedes og Audi, noe som er mine 2 favoritt merkene. Så jeg kan velge mellom dem, men jeg lurte på hvem er best av dem? Møller eller Bertel og steen? Har like stor interesse for begge, så lurer på om noen vet hvor det er best å være lærling etterpå. Beklager hvis jeg posta feil sted, er ny her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet September 4, 2010 Rapporter Share Skrevet September 4, 2010 Søk begge steder, selv om de har en ''avtale'' ville jeg ikke sjanset på å kun søke ett sted. Er ikke værre enn å gi beskjed om at du ikke ønsker plass på det ene stedet, hvis du får tilbud på begge. Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg