erling Skrevet September 12, 2002 Rapporter Share Skrevet September 12, 2002 En politibetjent vinket en bilfører inn til siden etter at han har kjørt for fort, og følgende samtale fant sted. Betjenten Får jeg se førerkortet? Føreren Jeg har ikke førerkort, det ble inndratt etter min femte fartsbot. Betjenten Å..? Er det din bil? Får jeg se vognkortet? Føreren Det er ikke min bil. Denne har jeg stjålet. Betjenten Har du stjålet denne bilen?? Føreren Ja, men når jeg tenker over det, så ligger det vel et vognkort i hanskerommet, der jeg la pistolen min. Betjenten Er det en pistol i hanskerommet!?? Føreren Ja, jeg la den der etter at jeg hadde skutt kvinnen som eier bilen, og lagt henne i bagasjerommet. Betjenten Ligger det en kvinne i bagasjerommet!!?? Føreren Ja, hr. betjent. Nå hadde betjenten fått nok, og tilkalte politimesteren over radioen. Føreren ble fort omringet av store politistyrker. Politimesteren gikk bort til føreren for selv å ta kontroll over situasjonen. Politimesteren Får jeg se førerkortet? Føreren Ja, naturligvis. Her er det. Politimesteren Hvem sin bil er det? Føreren Det er min bil. Politimesteren Vil du være snill å åpne hanskerommet sakte, så jeg kan se om det ligger en pistol der? Føreren Ja, se selv. Her er det ingen pistol. Politimesteren Vær vennlig å åpne bagasjerommet. Jeg har fått vite at det skal ligge en død kvinne der. Føreren Naturligvis, ikke noe problem. Se selv, det er tomt. Politimesteren Det forstår jeg ikke. Politibetjenten sier at du har fortalt at du ikke har noe førerkort, at du har stjålet bilen, at det ligger en pistol i hanskerommet og at du har myrdet en kvinne som ligger i bagasjerommet? Føreren Hva!? Har han sagt det?? Så den løgnaktige røveren har vel også påstått at jeg kjørte for fort da?? Fra http://www.humor911.com/innslagID.asp?innslagID=722 Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 12, 2002 Rapporter Share Skrevet September 12, 2002 lol lol lol lol lol lol lol lol Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet September 12, 2002 Rapporter Share Skrevet September 12, 2002 hahaha, den var fet;) hmm... notere ned;) Kan komme godt med... Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 12, 2002 Rapporter Share Skrevet September 12, 2002 hihi Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet September 12, 2002 Rapporter Share Skrevet September 12, 2002 hehe... Genial ! :roll: lol :roll: lol :roll: lol :roll: lol :roll: :roll: lol :roll: lol :roll: lol :roll: lol :roll: :roll: lol :roll: lol :roll: lol :roll: lol :roll: :roll: lol :roll: lol :roll: lol :roll: lol :roll: Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warlock Skrevet September 12, 2002 Rapporter Share Skrevet September 12, 2002 Hehehehe, genialt... Siter Audi A4 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower.no Skrevet September 12, 2002 Rapporter Share Skrevet September 12, 2002 Hihi.. way to go! =) :roll: lol :roll: lol :roll: lol :roll: lol :roll: Siter BMW POWER - GO FAST! www.bmwpower.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeW|ar Skrevet September 12, 2002 Rapporter Share Skrevet September 12, 2002 :dude: :dude: Siter 1997 Audi A8 (S8 wannabee) 1997 Audi S6 (http://www.bankraner.no) 2006 Vw Touran 2.0 TDI Highline 99/00 Suzuki Gsxr 750 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsmx5 Skrevet September 12, 2002 Rapporter Share Skrevet September 12, 2002 Originally posted by erling Så den løgnaktige røveren har vel også påstått at jeg kjørte for fort da?? hahahaha drit bra!!:) :) :) hapyhappy Siter 1992 skyline R32 1994 s13 gpsports driftebil x1992 mazda mx5 turbo x1991 nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 12, 2002 Rapporter Share Skrevet September 12, 2002 GROM(vits)....... Flere der? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet September 12, 2002 Rapporter Share Skrevet September 12, 2002 Da var det bare å sette i gang å pugge edtte utenat til en gang det trengs. ...lurer på om den funker...:rolleyes: Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet September 16, 2002 Rapporter Share Skrevet September 16, 2002 HAHahahahahaha fy faen.... det er bare helt genialt enda en bra linje å bemerke seg med.. *notere* skulle nesten lage en bok om "Hondboken for geniale bortforklaringer" Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg