Gå til innhold

bilstereo bilder

Ranger emnet

torgeirlo

Anbefalte innlegg

Originally posted by Rockford Seat

Hei Thomas.

Blir det noen elementeter på dashen med den ombygningen du holder på med ?? Savnet noe midbass/mellomtone der for å løfte lydbildet ditt.

Etter hva jeg har hørt fra Sandnes omerådet så kommer det noen bilder derfra som skal være med i år. Tipper vi får se minst 2 stk BMW 5 serie fra den kanten på treffet i Kongeparken.

Jepp, 4" på dashen. Har ett lite dilemma der siden magnat ikke har noen 4". Har veldig lyst på seas eller focal, men jeg ender vel opp med jl audio.

Hvordan går det med seaten, store forandringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by red-5

Jepp, 4" på dashen. Har ett lite dilemma der siden magnat ikke har noen 4". Har veldig lyst på seas eller focal, men jeg ender vel opp med jl audio.

Hvordan går det med seaten, store forandringer?

Det blir bra med 4".. Seas kommer vel med 4" nå snart (Hvis de ikke har kommet) Kjørte selv med 4.7" Utopia og var fornøyd med de... Problemet mitt var at de ikke passet sammen med monster midbassen min... (Skal selge de forresten)

Seaten er revet og mitt nye prosjekt begynner til uka tenker jeg... Har byttet tak og panser på bilen og skal lakkere om bilen snart så stereon har ventet litt. Blir mye strøm og mye effekt :-) satser på 2 stk 10" og 3 veis tenker jeg... Vi får se.. produktene har ikke kommet til Norge ennå så det er ikke helt avgjort ennå

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by [kj]

bra mye grådige anlegg... kanskje jeg bare skal kjøpe meg en CD spiller jeg da... ikke noe vits for meg og lage noe når jeg ser hva dere har fått til!!! WOW:cool:

Seff er det noe vits å lage seg noe ;) Er ikke alle som har råd til det siste og dyreste vettu. Er ikke så allt for dyrt å få noe til å se pent ut heller. Nesten uansett hvor mye penger og tid du legger i dette er det alltids noen som kommer med noe bedre og finere enn deg. Sånn er det bare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by [kj]

helt greit, men kan jo ikke måles med det de andre har gjort da :)

Synes du har grunn til å være stolt av deg selv jeg !! Kunna ha stillt lett opp i konkurranse med det der.

Bygg på !

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rockford Seat

Synes du har grunn til å være stolt av deg selv jeg !! Kunna ha stillt lett opp i konkurranse med det der.

Bygg på !

Jepps... enig. Jeg har iallefall den erfaringen at man kjøper seg feks: forsterker, sub og frontsett for å se lett på det. Så finner man ut at frontsettet er egentli mye bedre enn suben, og kjøper en ny sub. Så da blir forsterkeren for liten, og man kjøper en ny. Men da igjen ble frontsettet plutselig for puslete igjen... og man må ha nytt osvosvosv. Slik fortsetter det vel til du blir lei.. alltid noe som er bedre og nyere Man må starte en plass også. Jeg har nettop startet og har allerede byttet forsterkere. HAdde phoenix gold m44 og m100 før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:cool: *smigret* men har funnet ut såpass da, at neste anlegget så skal jeg ha 2 forsterkere. 1MONOblokk til subber"e" og en 4/6 kanaler til det som har med diskant og mid og gjøre... Lettere og stille inn da.

hehe takket være en viss BMW bygger så må jeg bytte baksetet på Passelaten min ;) hehe. Mest geniale måte og bygge på - med tanke på lyd og "bagasjeplass"

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!!

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.. jeg lurte på om noen hadde noe erfaring eller hørt noe om lydkvalitet og kraft på slike forsterkere som [kj] la ut bilde av i bilen sin på sin post.. Kansje [kj] som har forsterker typen iallefall kan fortelle meg hva han syns?? jeg har to stk liggende.. som jeg en gang skal bygge anlegg av da:cool: MYE RÅ bilanlegg her folkens, jeg dør av misunelse.. :rolleyes:

Speed on brother Hell ain`t half full =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsterkeren jeg har er en Power Accustik "800w" 4 kanaler.. haha ;) som en forsterker ment på og dra frontsett/ diskant & mellomtone - evnt en liten subber er den grei.. men jeg skulle GJERNE ha hatt noe større. Den 12" min har ifølge papirene 900W RMS og 1300jallawatt - 5cm slaglengde, noe forsterkeren ikke greier og dytte på :P men som sakt: til mindre bruk - helt OK

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!!

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider