Gå til innhold

Selges: 2006 VW Passat 1.9TDI Highline - 199.000 kr

Ranger emnet

JAWiggen

Anbefalte innlegg

Annonse: Klikk

Selger min Passat grunnet overgang til ny bil.

Fin Passat i highlineutgave med det utstyr som trengs. Har fått noen utvendige oppgraderinger som gjør at den skiller seg litt fra mengden av Passater på norske veier. Alt av orginale deler følger selvsagt med dersom du vil gå tilbake til vanlig utseende.

Har også byttet spiller til nyere utgave som kommer med dagens Passat. Denne spilleren ser mye nyere ut og passer bedre inn i interiøret synes jeg. Den gamle spilleren hadde betegnelse RCD300, mens den nye heter RCD310 og har mulighet til å spille av MP3. Det var grunnen til at jeg byttet ut den gamle spilleren.

Bilen er i topp stand, og har aldri hatt noen problemer med den. Den har komplett servicehefte og har nylig hatt 120000 service (full pakke; reg.reim, vannpumpe osv). Du slipper dermed store utgifter på hovedservice som mange av de andre bilene til salgs begynner å nærme seg. Pris hos Møller for denne servicen er ca 15000 kr. Alle servicer er tatt hos godkjent VAG-verksted.

Det følger med sommer- og vinterdekk som ble kjøpt henholdsvis i apr'09 og okt'09. Har med andre ord flere sesonger igjen enda. Vinterdekkene er piggfrie testvinnere fra Continental, og du går derfor vinteren trygt i møte.

Det er montert full DEFA-pakke (kupevarmer, motorvarmer og batterilader). Skraping av is om vinteren og kald kupé er noe du ikke trenger å tenke på lenger. Stuevarm bil er en god måte å starte en kald vinterdag på!

Er sikkert mye mer informasjon som kan nevnes, så det er bare å ta kontakt dersom du er interessert.

Jan Andre Wiggen

jawiggen@gmail.com

Mob: 41 17 45 15

DSC03820.jpg

DSC03819.jpg

DSC03790.jpg

DSC03792.jpg

DSC03793.jpg

DSC03794.jpg

DSC03795.jpg

DSC03796.jpg

DSC03798.jpg

DSC03806.jpg

DSC03800.jpg

DSC03812.jpg

DSC03814.jpg

DSC03817.jpg

Endret av JAWiggen
Link til annonse

- Audi A4 1.8TQ '03

x Volvo S60 '11

x Volvo C30 '11 R-Design

x VW Passat '06

x Opel Vectra B '96 - x VW Golf '87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Først vil jeg si du har dyrket fram en fantastisk kul bil!

Har fulgt med i tråden din angående passaten, og alt du har gjort er jo ting som jeg vil gjøre, ikke for mye chrom, tøff og fet men ikke too much:P

Kjøpte meg en passat 06 igår, og fant idag ut at den andre bilen jeg fant, og var litt interresert i, var din:P

lurte på om du kunne hjelpe meg litt me 2 ting på bilen din.

1. kitet til xenon tåkelysene, er ganske grønn på det der:P, er det 35W eller 55W output? relay harness eller none? og hvilken lysstyrke har du? 5000k?

2. chromen rundt tåkelysene, er 1 side komplett, eller er det kun til selve tåkelyset og dermed klippe til eller.no til rillene på siden?

fant kun til selve tåkelysetlyset og biler uten tåkelys på ebay:/

Håper du får solgt bilen i sør, så jeg ikke får mye konkurranse her i nord:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...