omega kai Skrevet September 3, 2010 Rapporter Share Skrevet September 3, 2010 (endret) jeg for legge ut noen bilder av mine omegar og skal lage 2 inlegg med masse bilder og hva som skjer med dem jeg har en stv og en sedan jeg driver og bygger opp, og en stv som kun er jobb bil men først noen bilder av dem alle. [/img] stv som trenger litt mer jobb med rust sveising i begge hjulbuer. å et bilde av bruks bilen til slutt kommer tilbake med masse bilder av to av dem senere i to nye linker Endret September 3, 2010 av omega kai Siter 02 astra bertone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet September 4, 2010 Rapporter Share Skrevet September 4, 2010 se her ja. 2 av mine gamle samlet på ett sted ;) Ser grei ut den sedanen din :)Kledde ihvertfall hjula. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omega kai Skrevet September 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2010 se her ja. 2 av mine gamle samlet på ett sted ;) Ser grei ut den sedanen din :)Kledde ihvertfall hjula. jo da sedanen er grei den men mangler og få senket den kraftig nå. Siter 02 astra bertone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rune83 Skrevet September 5, 2010 Rapporter Share Skrevet September 5, 2010 Sendan har han kjøpt av meg;) skal si det ble en annen bil med de felgene altså;) for ikke og prate om spoiler`n;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg