steinar Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Hei, Var i dag ute og kjørte fra Lillestrøm og inn mot Oslo og tenkte jeg skulle prøve å finne ut hvordan man sneik seg unna bommen ved å kjøre via alnabruterminalen. Jeg kjørte av ved Furuset og tok til høyre i rundkjøringa etter Ikea og til venstre der det er skiltet alnabruterminalen. Så kjørte jeg fremover og leita til jeg kom til et skilt med gjennomkjøring forbudt unntatt buss i rute. Er jeg helt på villspor? Forøvrig blei jeg stoppa av purken etter å ha råna rundt på området i ti minutter og leita :D Freidig jævel som lurte på hvorfor jeg kjørte rundt og rundt der og var ordentlig frekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Det skal være der det er en buss-sluse....og det er visst skiltet som blindvei, selv om det ikke er det :) Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Så brukte du tilslutt like mye penger i bensin som bommen ville ha kosta? :D To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=28073 Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breda Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Originally posted by steinar Hei,Jeg kjørte av ved Furuset og tok til høyre i rundkjøringa etter Ikea og til venstre der det er skiltet alnabruterminalen. Da tar du første til høyre og følger veien ca 500 meter så får du en bilsperre i bakken, kjør over den og følg veien videre så kommer du ut ved hells angels bygget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Så ringer du på der og spør etter Rotta. Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg