Gå til innhold

S O M M E R T R E F F `0 4 ACR - Mo i Rana

Ranger emnet

Nismo

Anbefalte innlegg

Originally posted by Mikke

Dette blir BRA :D lang reisevei fra oslo, men er verdt turen!! :D

Du har ingenting å klage for.

sjekk det her. Rute, Vadsø - Mo i Rana

Departure

9800 Vadsø

Destination

Mo i Rana

Date 04/05/2004

Itinerary type Quickest route

Summary 1351 km in 17h28 including 41 km in 00h23 on expressways

Estimated cost 1620.95 NOK | Automobile (Tolls): 0 NOK | Fuel: 1620.95 NOK

Vel og merke med bensiforbruket til Astroen :D

http://www.sprett.net

Audi A4 1,8 tsq 98 mdl

Audi A6 2,5 Tdi 95mdl

x- Chevy Astro 86 mdl 4,3l, v6

x- Golf 79 mdl 1,1 liter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 632
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

OBS!!!! Vi ser oss nødt til å begrense antall biler på banen, og gir derfor garantert plass KUN til de 200 første som betaler. Utover dette vil biler bli sluppet inn på skjønn. Det vil si at hvis du ikke kjører en spesiell/publikumsvennlig bil, slipper du ikke inn. Dette blir avgjort i porten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av dere:D Det er fortsatt under 100stk som har betalt, og de som har betalt slipper som sagt inn. Det er ikke helt sikkert at vi stopper folk i porten, men hvis det blir kaotisk begrenser vi antallet. Hvis man ikke "gidder" å betale nå som man har muligheten, blir det litt dumt å klage på at man ikke slipper inn senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ventet på dette lenge.. Er en selvfølge at man må begrense antall biler. ACR er bare 3 km lang og veldig veldig rask så det blir kaos om det blir for mange biler samtidig på banen. Dette kan jo bety at det bare blir påmeldt 200 biler pluss de som kun ska stille ut, men over 200 biler er ikke dårlig på et treff så langt nord. Men regner med du opplyser om dette på sommertreff.no Nismo ?! På "påmeldte" siden kan dere jo opplyse om at maks 200 får garantert kjøre pluss opplyse om hvor mange som har betalt hittil. Det skulle sette fart på innbetalingen.

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

x Turbo Primera osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nismo: for guds skyld! forander på teksten på sommertreff.no !! Slik som det står nå vil sikkert ni av ti missforstå og tro at det er kun publikumsvennlige biler som slipper inn. Du må poengtere at det er de bilene som betaler etter de 200 første som vil vurderes slik. Om man er blandt de 200 første er man jo garantert banekjøring om man så har en gammel fiat.....!

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eGtTurbo

Nismo: for guds skyld! forander på teksten på sommertreff.no

Kan ikke se at Gud faktisk er påmeldt, og tar derfor ikke hensyn til hans evt ønsker for treffet:D

Men for å forklare litt nermere. Grunnen til at vi gjør dette er at det kan bli litt hektisk med flere hundre biler på banen, og sier derfor fra på forhånd at ikke alle er garantert å få kjøre selv om de møter opp. Vi har også fått mange henvendelser fra påmeldte som ønsker en begrensning av antall biler som vi tar hensyn til. Det er tross alt de som er påmeldt og betalt som vi tar hensyn til først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget mitt er at du må forandre teksten så det ikke blir færre påmeldte. Altså, ikke skremme vekk folk. For med teksten slik den er nå virker det som at det er KUN publikumsvennlige biler som får kjøre uansett om man betalende nr. 80 eller nr. 500.

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes teksten på sommertreff.no er bra som den er.

Quote from sommertreff.no:

OBS!!!! Vi ser oss nødt til å begrense antall biler på banen, og gir derfor garantert plass KUN til de 200 første som betaler. (uavhengig av biltype)

Utover dette vil biler bli sluppet inn på skjønn. Det vil si at hvis du ikke kjører en spesiell/publikumsvennlig bil, slipper du kanskje ikke inn. Dette blir avgjort i porten. Så for å sikre deg plass, anbefaler vi å betale snarest mulig.

ArcticRacing.net

Bruksbil: BMW 316i (E46)

Prosjektbil: BMW 320i (E36)

Veteranbil: VW 1300 / Volvo 242 TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Viking067

Jeg prioriterer heller et besøk hos min far som jeg ikke har sett på 25 år enn å kjøre på det treffet. Sorry!

Aah.. Det skjønner jeg :)

Trodde det var noe med tollvesenet eller noe sånn jeg :P

Nei daså.. Jeg får se Impreza på bane en annen gang da ;)

-Mercedes Benz 190E 2.3 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider