Gå til innhold

S O M M E R T R E F F `0 4 ACR - Mo i Rana

Ranger emnet


Nismo

Anbefalte innlegg

  • Svar 632
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by VW1300T

Blir vel en del bila fra Bodø-området og mange som kommer nedover E6. Kanskje en sku prøvd å møtes på Fauske eller noe sånt å kjør samlet videre nedover til Mo?

 

Enig der, tror selv jeg kommer til å kjøre fra Bodø tidlig på fredag!

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg å en kompis har kjøpt oss walkies,slik at vi kan holde kontakten når vi kjører nordover,og kanskje når vi er på banen.. Fulgte med noe geniale headsets som man kan bruke,aktiveres av stemmen,funka glimm!

 

BTW: Noen av de sørpå som har tenkt på kolonne-kjøring? Har etterlyst dette flere ganger nå,men virker ikke som om det er noen som bryr seg med dette? Hadde jo vært morro om vi som skal kjøre sørfra og oppover hadde hatt litt kontakt.. ??

- 85 VW Golf G60 8vT

- 87 VW Golf II 1,8 (Solgt)

- 69 VW Boble (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CyberAage

Da har vi også bestemt oss for å kjøre sørover til sommertreff :D

Blir å starte 4-5 biler fra Vadsø. Er vel ca 15 timer med kjøring så gleder meg :)

 

Hehe.. vist det ikke blir plass til mæ i tom sin bil så hiver æ mæ i lancern etter hoho... det her må man jo ikke gå glipp av. :D Men håper æ kan være me Tom så vi kan montere 17tommera på hengern å playstation i biln hannes :)

 

Synd at vectra`en ikke e færdig... men det e jo en mulighet :)

07 Toyota Auris TTE Edition

ex. 92 Mazda 323F

ex. 92 Opel Vectra

ex. 86 Opel Ascona

http://sprett.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VWGolfIIHFS

Jeg å en kompis har kjøpt oss walkies,slik at vi kan holde kontakten når vi kjører nordover,og kanskje når vi er på banen.. Fulgte med noe geniale headsets som man kan bruke,aktiveres av stemmen,funka glimm!

 

BTW: Noen av de sørpå som har tenkt på kolonne-kjøring? Har etterlyst dette flere ganger nå,men virker ikke som om det er noen som bryr seg med dette? Hadde jo vært morro om vi som skal kjøre sørfra og oppover hadde hatt litt kontakt.. ??

 

Jeg kjører fra Oslo, og det blir vel noen andre også, samt at det muligens er noen som møter oss på dombås.

Mvh Robert DN

'99 Carbon Black M5.

-19" BBS LM -Kelleners eksos -Chip. -2001 facelift. -2005 motor -H&R Coilover -Sachs Race Engineering klutsj -Modifisert svinghjul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PlayBoy

Vi er 5 stykker som bruker cobra når vi kjører..-

 

Dette er en cobra om noen lurer :

 

MT700pairsmall.jpg

 

Dem koster fra 300,- til 400,- på elkjøp.

Finner slike på QXL også !

 

Rekkevidde 3km i ulend terreng, i åpent terreng har den rekkevidde opptil 10km !!!!

 

Kjekt å ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle bare si at alle må huske å mase på kompiser som har brukbare biler! Få de til å melde seg på.. Desto flere desto råere blir det.. Noen bekymrer seg over at det kanskje ikke blir nok tid til banekjøring hvis vi blir flere nå, men det blir nok ikke noe problem.. Det er plenty med kjøretid pluss at det er umulig for en bil å kjøre mange mange timer hver dag der.. Ja med mindre den har 10 slicks dekk og baneoppsett..

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

x Turbo Primera osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loco200sx

Anngåend Corba'n.

 

Blir det noen offisiel kolonne frekvens/kanal eller er det en scanner

funksjon på den? Hakke peiling på greia men får tak i 1 stk før

jeg drar fra ein kompis (alternativt Elkjøp) er planen.

 

Noen modeller har scanner funksjon og noen ikke !

Men det er vel bare 8 kanaler og velge i dah :)

 

Av erfaring så er det kun kanal nr 1. som alltid har blitt brukt så lenge jeg har hatt min :) å det funker helt ypperlig !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by InFlames

 

Hehe.. vist det ikke blir plass til mæ i tom sin bil så hiver æ mæ i lancern etter hoho... det her må man jo ikke gå glipp av. :D Men håper æ kan være me Tom så vi kan montere 17tommera på hengern å playstation i biln hannes :)

 

Synd at vectra`en ikke e færdig... men det e jo en mulighet :)

 

Skal lakke hengern i samme fargen som celicaen.

 

Du får jo gjenget til å lakke bilen din, hent penga å gi dem det rett i handa :p

Starter ikke med Astroen på en sånn tur sånn som de ser ut etter steinkastinga ihvertfall, og bensinforbruket på en 4,3 liters amrikansk bensiner og en 1,8liters japse kan jo ikke sammenlignes :rolleyes: :rolleyes:

 

Håper man får hel-lakkering i løpet av sommern, omså man tar en tur til Russland...

http://www.sprett.net

 

Audi A4 1,8 tsq 98 mdl

Audi A6 2,5 Tdi 95mdl

x- Chevy Astro 86 mdl 4,3l, v6

x- Golf 79 mdl 1,1 liter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CyberAage

 

Skal lakke hengern i samme fargen som celicaen.

 

Du får jo gjenget til å lakke bilen din, hent penga å gi dem det rett i handa :p

Starter ikke med Astroen på en sånn tur sånn som de ser ut etter steinkastinga ihvertfall, og bensinforbruket på en 4,3 liters amrikansk bensiner og en 1,8liters japse kan jo ikke sammenlignes :rolleyes: :rolleyes:

 

Håper man får hel-lakkering i løpet av sommern, omså man tar en tur til Russland...

 

gambler på at det blir plass til mæ...

07 Toyota Auris TTE Edition

ex. 92 Mazda 323F

ex. 92 Opel Vectra

ex. 86 Opel Ascona

http://sprett.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halais, æ kommer æ oxo! Tar med mæ dama og GTi Jettaen. Tar oxo med kamera, så lage vi artikkel fra goe nord.

Bi jo peise rått d hær;)

Daniel Iversen

Senior Bilfotograf.

Sjekk ut Prosjekt Jet-A1:

www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=39698

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by liteglow

 

Noen modeller har scanner funksjon og noen ikke !

Men det er vel bare 8 kanaler og velge i dah :)

 

Av erfaring så er det kun kanal nr 1. som alltid har blitt brukt så lenge jeg har hatt min :) å det funker helt ypperlig !

 

Woho! Detta blir fett. Blir garantert mye morsom underholdning

oppover ala LA8PV/Fleksnes tendenser. :D

Nissan Skyline R33 V-spec Le-mans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår