Gå til innhold

S O M M E R T R E F F `0 4 ACR - Mo i Rana

Ranger emnet


Nismo

Anbefalte innlegg

  • Svar 632
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by CyberAage

 

Du har ingenting å klage for.

sjekk det her. Rute, Vadsø - Mo i Rana

 

Departure

9800 Vadsø

Destination

Mo i Rana

Date 04/05/2004

Itinerary type Quickest route

Summary 1351 km in 17h28 including 41 km in 00h23 on expressways

 

Estimated cost 1620.95 NOK | Automobile (Tolls): 0 NOK | Fuel: 1620.95 NOK

 

 

Vel og merke med bensiforbruket til Astroen :D

 

HVA FAEN!?= erru skakk?.. hvem bruker 17 timer på å kjøre opp dit?jeg brukte jo faen meg 19tim herifra og ned til serberland i fjor sommer og dit er det nesten 3.000km

tviler på at man bruker no mere enn max 10 timer.... igjennomsnittliig sjofør bruker lixom 8 timer til trondheim, noe som er helt mongo

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner faktisk litt om orientering i ulent terreng,og enkelte ganger har man mest lyst til å parkere å gå resten av veien..

Nei,er jo egentli ganske greie veier oppover,men enkelte strekninger er helt for jævlige.. Som f.eks Majavatn - Mosjøen,kunne vært bedre.. Føles som en eeeeevighet,selv om det bare er 12 mil eller noe..

 

Ett spørsmål til crewet:

Hjelmene som skal brukes ved banekjøringa,må disse være FIA godkjente? Holder det med MC/Moped-hjelm?

- 85 VW Golf G60 8vT

- 87 VW Golf II 1,8 (Solgt)

- 69 VW Boble (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Jeg bor i Mosjøen. Til Mo I Rana er det 10 mil. Regner normalt 1 1/2 time. Til Trondheim bruker man normalt 5 timer, om man kjører som folk. Vil anbefale alle å ta det med ro med en gang de kommer inn i nordland. Strekninga Majavatn (en mil nord for Nord-Norge grensa) til Mosjøen er ganske jævlig. Folk dauer som fluer der. Flere hvert år. En kar daua i går. Fra Mosjøen til Mo er det bedre, men det kan bli litt trangt opp Korgfjellet når man møter trailere. UP kommer GARANTERT til å ha kontroller denne helga. Langstrekkene i Bjørnådalen (siste 2 mil før Mosjøen) er utsatt i så måte.

 

Vil bare anbefale alle til å kjøre i kolonne, og ta det med ro. Dere får heller kose dere på banen.

Hvor kult er det på bli lapplaus 100 mil hjemmenfra mitt i skauen i Nord-Norge ?

- 1969 Ford Mustang Fastback

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

 

tviler på at man bruker no mere enn max 10 timer....

 

Hvis du bruker under 10 timer fra Oslo til ACR, da er du dyktig, eller gal.

Klarer du det med kassebilen med henger og Tape-R bilen på slep skal du få en softis av meg :rolleyes:

 

Bruker nok fint 13-14 timer, ikkno problem å bruke mer på den distansen...

OZzzt zzzz

93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning

 

http://www.team-quattro.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mach1

Til Trondheim bruker man normalt 5 timer, om man kjører som folk.

 

Vel, vi kjørte på ca 4 timer og 20 min ellerno, og da hadde vi en SNITTfart på rundt 130...

 

så man kjører ikke akkurat som "vanlige folk" hvis man kjører på 5 timer.. da varierer man mellom 170 og 50 hele veien..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper folk klarer å oppføre seg på veiene til og fra treffet. Er jo jeg som arrangerer, og ønsker ikke at noen skal miste livet i forbindelse med treffet. Ta deg heller god tid, og kjør sammen med noen slik at det ikke blir så kjedelig. Vi planlegger å sette opp en kjøreplan på nettsiden med møtepunkter rundt om i landet. Forslag kan vi jo ta imot her sikkert....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår