Gå til innhold

S O M M E R T R E F F `0 4 ACR - Mo i Rana

Ranger emnet


Nismo

Anbefalte innlegg

Det har jeg ikke noe med, men jeg skal prøve å få kontakt med NISSMO eller Øyvind vedrørende dette. Men det skal ikke bli noe problem for du husker vell kanskje det gammle nr ditt, en av dem er jo registert som påmeldt i ditt navn.

 

"jeg har betalt og regner med dere ikke refunderer beløpet selv om bilen min sannsynligvis er kondemnert?"

 

Tviler vell egentlig på det men det er jo bare å ta med deg en annen bil om du har mulighet for det eller noen andre bruker plassen din og betaler deg for det. Men dette styrer ikke jeg, prøv å send NISSMO PM eller mail ang dette.

BB-Racing AS

Provides power with technology by TS-Racing

96 23 10 10

http://WWW.BB-RACING.COM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 632
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by audi4ever

Det har jeg ikke noe med, men jeg skal prøve å få kontakt med NISSMO eller Øyvind vedrørende dette. Men det skal ikke bli noe problem for du husker vell kanskje det gammle nr ditt, en av dem er jo registert som påmeldt i ditt navn.

 

Joda, det gjør jeg. Det var bare slik at Øyvind mente at det var veldig mye bedre om de som står med 'lista' har ei liste som stemmer med bilene som kommer, så slipper man noe forsinkelse / tull der.

 

Håper på finvær nå, så blir dette ei knallhelg :)

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff...detta må være den verste dagen min på lenge!! Jeg har venta å gleda meg som faaaen til sommertreffet, vært helt i hundre i flere måneder nå! planlagt alt! Så kommer jeg på skolen i dag så sier dem faen meg at vi har eksamen den helga!! SVARTE HÆLVETTE Å!!! :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

 

Så da kan ikke jeg dra...

 

:pisser: SKOLE:ssip:

fucku :fuckme2: anger2

[-] `93 Mondeo Si Sport

 

 

her kan du grille loffen din tralalalalaaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er gjort med vakt hold og lignende?

Det kommer til å bli mye fyll!!!!

Har vært en del ganger på drag i piteå de siste årene og det har vært mye bråk og slåsting dær. det er vel mye av de samme folkene som blir å komme på treffet på mo!

95 Chrysler Neon cup

98 Mercedes C200

83 Volvo 242 Rallycross

68 Volvo B57 Racingbuss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rxsju

Hva er gjort med vakt hold og lignende?

Det kommer til å bli mye fyll!!!!

Har vært en del ganger på drag i piteå de siste årene og det har vært mye bråk og slåsting dær. det er vel mye av de samme folkene som blir å komme på treffet på mo!

 

hoho... var i piteå i 2001 å 2002 på drag`et. Mye fyll å bråk ja. Men det skjer da i hovedsak på Pite Havsbad å ikke dragwayen.

07 Toyota Auris TTE Edition

ex. 92 Mazda 323F

ex. 92 Opel Vectra

ex. 86 Opel Ascona

http://sprett.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får bare legge inn en advarsel og oppfordring her.

 

FYLL OG BRÅK BLIR IKKE GODTATT , DA ER DET PÅ HUE Å RÆVA UT AV OMRÅDET MED UTESTENGING AV RESTEN AV TREFFET.

 

MEN:

 

HYGGELIG ATMOSFÆRE MED ALKOHOL, GRILLING OG MUSIKK ER SELVF VELKOMMEN. DET ER DET SOSIALE SOM ER VIKTIG OG JEG BER DERE DERFOR HUSKE PÅ DETTE.

 

VI SOM ARRANGERER TREFFET KOMMER TIL Å HOLDE VAKT OPPE PÅ OMRÅDET.

 

SOMMERTREFF CREW 2004

BB-Racing AS

Provides power with technology by TS-Racing

96 23 10 10

http://WWW.BB-RACING.COM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ikke helt for meg fyll og bråk oppå acr, men er mulig det er jeg som er naiv siden jeg er oppvokst her i "småbyen" .. det kommer iallefall ikke folk dit kun for å drikke siden banen ligger et stykke utenfor byen og ikke i nærheten av offisielle festplasser.. Men det er klart, er det påmeldte deltakere som har med alkohol og dårlig holdning så er det jo ikke så enkelt å unngå det.. Personlig kommer jeg ikke til å drikke. Blir litt merkelig for meg å drikke når jeg sitter med bilnøkkler og nordens beste bilbane under stolen. Greit banen stenger på kveldstid, men det er vel knappest noen festtur man tar til acr uansett..

 

Folk får vel bare pilse om de ønsker det, men blir garantert ikke noe problem å ordne opp i bråk siden vi er nok av folk som doner og jobber med banen når det trengs på fritiden for å holde den plettfri. Så vi kommer ikke til å bare stå og se på om det blir flaskeknusing, hærverk osv...

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

x Turbo Primera osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by audi4ever

Får bare legge inn en advarsel og oppfordring her.

 

FYLL OG BRÅK BLIR IKKE GODTATT , DA ER DET PÅ HUE Å RÆVA UT AV OMRÅDET MED UTESTENGING AV RESTEN AV TREFFET.

 

MEN:

 

HYGGELIG ATMOSFÆRE MED ALKOHOL, GRILLING OG MUSIKK ER SELVF VELKOMMEN. DET ER DET SOSIALE SOM ER VIKTIG OG JEG BER DERE DERFOR HUSKE PÅ DETTE.

 

VI SOM ARRANGERER TREFFET KOMMER TIL Å HOLDE VAKT OPPE PÅ OMRÅDET.

 

SOMMERTREFF CREW 2004

 

BRA!!:)

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. altså trenger absolutt ikke varsle dem. Et eksempel:

 

Jeg og memo kjører våre biler i sentrum for en mnd siden med tåkelys på.. blir stoppet siden det er mørkt og får advarsel med følgende ord: "skjønner at det er tøft, men det er ikke lov så slå de av og ha de av.. Dere trenger neppe bøter å betale på rett før sommertreff siden dere er påmeldt"

 

Vi ble litt paff.. hehe.. Point: purken vet GODT om treffet, hvem som er påmaldt osv.. så er nok ikke lurt å kjøre fort utfor banen..

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

x Turbo Primera osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår