Gå til innhold

S O M M E R T R E F F `0 4 ACR - Mo i Rana

Ranger emnet

Nismo

Anbefalte innlegg

DETTE GLEDER VI OSS TIL!

Reiser noen biler fra Sandnessjøen i dag ca 13:00.

Vi består av 4 biler hvorav en står på henger etter varebil.

Brom-Brom! dragcar

1996 Opel Vectra B (VE97581)

1992 Opel Astra GSi16V (HB48070) - SOLGT

1988 Opel Omega 3000 (RZ13965) - SOLGT

1988 Opel Omega 2.0i CD (JR17492) - SOLGT

1986 Opel Kadett GSi - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 632
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vil bare helt i siste liten komme med en oppfordring om å kjøre pent til treffet. Og med pent mener jeg: HOLD FARTSGRENSA. Politiet VET hva som skjer i helga, og allerede i går var de ute og viftet med laseren på veien opp til banen. I tillegg kjører sivilbilen rundt og leter etter folk de kan stoppe :)

Litt surt å miste lappen 1 mil fra banen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

supert treff..... bra oppmøte var det også... synd med været i dag da, men fredagen var helt perfekt. håper så indelig at det arrangeres sommertreff neste år også. bortsett fra et par mc- løp der, står jo banen nesten tom hele året, bra den endelig blir brukt fornuftig.

for de som allerede er i mo i rana: det er monster-tuck show ved hokbygget (moskjæren) søndag 6 juni på kvelden....(6-7 tia)

live fat, die young, and leave a big, fat, corpse...

->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:)

x: honda civic lsi

x:mazda 1,6 gti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by zero

ingen sol, regn, ingen grilling, ingen pils, ingen damer, politiet skrev ut fartsbøter...

:rolleyes:

det var flere som ble tilsnakket av politiet (de sto endel i tunnelen:(, pga regnet)

klarte å snike meg unna de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jallis

supert treff..... bra oppmøte var det også... synd med været i dag da, men fredagen var helt perfekt. håper så indelig at det arrangeres sommertreff neste år også. bortsett fra et par mc- løp der, står jo banen nesten tom hele året, bra den endelig blir brukt fornuftig.

blir det neste år også SKAL jeg være med å kjøre:D....

jeg tror viss det holdes til neste år også vil sikkert flere komme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by zero

ingen sol, regn, ingen grilling, ingen pils, ingen damer, politiet skrev ut fartsbøter...

:rolleyes:

regn var det da ikke hele treffet. 100% perfekt vær fredag med grilling, damer og pils! Lørdag regn, men oppholdsvær på senkvelden. Idag søndag er det jo kanon vær.. Litt vind, men sol og pent.. Hvor i alle dager har du vært hele helgen og fan for en pessimist. Begge bilene jeg skulle kjøre ble ødelagt, men synes treffet var knall uansett!

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

x Turbo Primera osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satte sammen en liten film fra treffet. Hadde desverre lite stoff p.g.a. mye regn + andre omstendigheter. Mangle bl.a. mange av de råeste bilene som kjørte +++++ men gjorde det beste jeg fikk til ut av det ....

Og til dere som tvilte på kjettinga mi ...

Bilen står trygt parkert utafor :D

Bredbånd over 700 kb/sek kan se det direkte men andre må høyreklikke og lagre...

http://venus.elysiumhq.com/Sommertreff04.wmv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eGtTurbo

regn var det da ikke hele treffet. 100% perfekt vær fredag med grilling, damer og pils! Lørdag regn, men oppholdsvær på senkvelden. Idag søndag er det jo kanon vær.. Litt vind, men sol og pent.. Hvor i alle dager har du vært hele helgen og fan for en pessimist. Begge bilene jeg skulle kjøre ble ødelagt, men synes treffet var knall uansett!

Ble Celica'en ødelagt?:eek:

Helt greit treff egentlig, litt surt og kaldt, men ellers topp! :)

1999 BMW E46 320d - Konebil

1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator

1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke

Lenke til kommentar
Del på andre sider