Gå til innhold

S O M M E R T R E F F `0 4 ACR - Mo i Rana

Ranger emnet


Nismo

Anbefalte innlegg

  • Svar 632
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by raboc

 

Du mener sikkert lørdag; vi var ikke på banen på fredag siden vi kom opp litt seint. (merkelig nok så ventet jeg vesentlig kortere på omtalte S2 i Mo enn hva som var differansen ut fra Trondheim :)

 

Passer på å takke for ei bra helg! (så får vi krysse fingre for at alt av biler etterhvert kommer seg hjem til barteland....)

 

*tenke tenke*

U got me! Ja jeg mente lørdagen, da det regna. ;)

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ost

På lørdag var det iaf ingen som holdt følge med meg rundt. Noen biler gikk veldig bra rett frem og noen gikk bra i sving på våta, men ingen begge deler virket det som.

En av de blå Subaruene ble klokket til 1.58 jeg 1.56, begge slet vel med litt trafikk...

 

På Søndag og tørr bane viste det seg at 314mm bremser, porsche-calippre og grymme belegg faktisk ikke er nok! Ulempen med mye hester...

I tillegg er bilen litt myk og som alle vet framtung. Jeg kan kjøre for fullt i et par runder eller så, men så må jeg ta det litt rolig. (Større bremser er på vei, og gateslicks ligger i garasjen ;) )

Så jeg kjørte og kosa meg mest på Søndag, og tok noen raske runder innimellom. Den nevnte M3'n slapp jeg forbi, og la meg på hjul litt før jeg blåste forbi på depot-rettstrekket. Samme gjorde jeg med en moddad Calibra med race-slicks...

 

S2'n er ikke noe banebil, men en kjempemoro allround-doning. Funker helt ok på både banen, stripa, isbanekjøring om vinteren og til helårs hverdagsbil...

 

Takker for sittepåtur, m8!

Var vel ikke så værst å sitte på i HR-V'n heller? LOOOOOOOL :D :D

;)

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var litt dårlig planlegging av crewet og at det ikke ble noe av dbdrag, dbmåling, premieutdelingen og "kjeglekjøringen". Det var sikkert mange som dro til treffet for å få se hvordan stereo'en er iforhold til andre ( i samme prisklasse ) *host*.

Men sånn "all over det place" så var det et bra treff, litt kjipt på lørdag med all regnet. Det stoppet jo ALDRI.

 

Hadde en liten peptalk med purken angående noen guleparklys :D

 

Det ble jo noen kresj også :( : 2xToyota Supra ( eller kresjet ikke den svarte supra'n også ? ), Bmw E30 , flere?

 

btw bmw E30 kjørte ut i fauske, pga dårlig dekk.

Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by daskekost

Jeg synes det var litt dårlig planlegging av crewet og at det ikke ble noe av dbdrag, dbmåling, premieutdelingen og "kjeglekjøringen". Det var sikkert mange som dro til treffet for å få se hvordan stereo'en er iforhold til andre ( i samme prisklasse ) *host*.

Men sånn "all over det place" så var det et bra treff, litt kjipt på lørdag med all regnet. Det stoppet jo ALDRI.

 

Hadde en liten peptalk med purken angående noen guleparklys :D

 

Det ble jo noen kresj også :( : 2xToyota Supra ( eller kresjet ikke den svarte supra'n også ? ), Bmw E30 , flere?

 

 

Regnet var noe drit, vi bygget stereo i ett par dager for å teste men fikk liksom ikke gjort det.

 

På den svarte Supraen var det en turbo som gikk. Han fikk kjørt ca 5 runder før han måtte pakke lekan. Litt surt når man har dratt med en bil på henger i 140 mil

:mad: :mad:

 

På Lørdagen tok vi inn på hotell i mo i rana siden teltet vårt lå midt i en innsjø, gjorde egentlig ingenting for det var bra liv ute på byen.

 

Synes treffet var meget bra, hadde det ihvertfall kult og koste meg hele tiden selv om man ble litt våt. Kommer helt sikkert på neste sommertreff siden det er det nermeste biltreffet for oss helt nord i landet.

 

Har tatt over 300 bilder og filmet 3-4 timer film som blir lagt ut på nett i løpet av uka, skal lage en dvd med filmen så de som er interesserte kan sikkert få sendt en i posten.

Regner med at Audiboy er litt intressert i å se a4'en sin bli PARKERT av en primera på flystripa nord for Rovaniemi :p

http://www.sprett.net

 

Audi A4 1,8 tsq 98 mdl

Audi A6 2,5 Tdi 95mdl

x- Chevy Astro 86 mdl 4,3l, v6

x- Golf 79 mdl 1,1 liter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tar jeg ikke feil fikk både den svarte og den røde supraen en fin skade høyre bak, knust lykt og skjerm. Så at begge to var skada. Var vel ei porsche som var litt borti også, men helt ubetydelig. Også fikk en av porchene sand innafor corden på dekka etter en snurring slik at han måtte ta av dekket og rengjøre og sette på igjen på alle fire ...

 

Også knakk jeg opphenget til bærebrua i karosseriet...

 

og celicaen som fikk ødelagt hjullageret

 

og turbo-gsi'n som ødela girkassa, men det hadde han tatt med i beregninga før han dro :)

 

og han som punga på fauske og dro av veien...

 

var vel ikke fler skader enn det som jeg vet om hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by memo

eGtTurbo på forumet her kjørte på 1:55 med en Primera på ca. 220hk, framhjulstrekker med dårlige sommerdekk...

 

det var første gang han hadde kjørt på banen..

 

ikke så værst mao :)

 

med celicaen min, på lørdagen (pissregn mao.) lå han på 1:59 med elendige dekk, nesten ikke foringer og slitt hjullager..

original celica med 156hk + eksos :)

 

dere har noe å leve opp til ja :D

 

Har dere en film eller noe som dokumenterer dette? (jeg sier ikke at du skriver tull, men jeg synes det virker litt vel optimistisk med tanke på hva en del andre biler ble klokket til.. )

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by daskekost

Jeg lurer på om noen som har FILMER ifra treffet ? Var der selv, men det har vært artig å se hva andre har filmet...

 

Ja. Masse rå-film, men det tar tid å redigere. Håper å ha noe ute i løpet av uka; Pudding som har samme råmateriale som meg tilgjengelig kommer nok ut med noe tidligere. *glede seg* :)

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

økonomisk knekk? Det virket da som det var mye biler der og alle betalte vel for seg..? Og hvordan skal dere få det til å gå i pluss til høsten da?

En ide er jo å høre litt med Honda klubben siden de skal ha treff der helgen etter STCC.. 8 august eller noe slikt.. De har visst allerede en god del påmeldte siden det er åpent for alle å kjøre. Kanskje det blir litt knapt med folk om man skal ha to åpne treff på en høst? Dette finner dere vel ut med å lage en ny påmeldingsliste igjen.

Jeg er iallefall med uansett om dere kommer 3 ganger til i høst..

Manglet litt på organisering osv, men siden dette var første treffet i en forhåpentligvis lang rekke, så er dere tilgitt alt. Krever litt guts, investering og slit for å få til det dere gjorde. Utenom at blåflagget kom altfor sjeldent, var organiseringen på banen samt teknisk veldig bra. Også kult at dere fikk med dere trekkplaster som den stereo golfen, skyline osv.

Stå på!!

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

x Turbo Primera osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår