Gå til innhold

S O M M E R T R E F F `0 4 ACR - Mo i Rana

Ranger emnet


Nismo

Anbefalte innlegg

  • Svar 632
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by AudiV6cab

REALLY???

Hehe nei synes dette var et bra treff, små detaljer så er dette topp, all honør tell gutta som står for det...

 

Hvem er du Cozzie? Lofoten/trondheim?

 

Hallo takk før sist...

- BMW 318i 00' aerodynamic http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=68740

x toyota carina e 2,0

x opel kadett gsi

 

http://www.dekklageret.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som tok rundetider med noe mer nøyaktig enn stoppeklokke? 1.45 runder hørest jo veldig bra ut da. synd jeg ikke fikk sett Lotusen i aksjon, den sto stort sett i garasjen da jeg var der!

 

Er personen som kjørte den UR registrerte MR2èn inne på foraet her? Jeg kjørte lenge bak deg på et heat. Tok du noen rundetider?

 

Ellers er jeg veldig fornøyd med treffet. jeg fikk kjørt så mye jeg ville, og hadde da jeg ga meg på lørdag kjørt 200km på banen. Det er mye på en dag :D :D

 

Eneste jeg vil pirke litt på er at det ikke ble foretatt måling av bremsevæske under teknisk kontroll. Dette er noe av det aller viktigste som bør kontrolleres før banekjøring.

 

Tror også det hadde gått an å trekt litt flere folk fra Trøndelag og Møre og Romsdal med litt mer "markedsføring" tror jeg var eneste representant fra den landsdelen(M&R)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann....

 

Da er nok et vellykket opphold på ACR gjennomført......Og det rettes en stor takk til folket som har dratt igang dette. Helt supert!!! Frivillig innsats og dugnad settes det umåtelig stor pris på av oss(ihvertfall de fleste av oss). Selv om noen har mistet helt perspektiv å sammenligner med Gatebil osv......

 

Synes både banemannskap,flaggvakter og resten av crewet gjorde en strålende jobb...Bedre å vinke en gang for mye med det røde flagget enn en gang for lite.... Mtp personskader og utforkjøringer pga grus på banen.....Flott jobb.....

Selvfølgelig er det forbedringspotensialet,men det skal det og være. Ingenting er helt perfekt på noen treff....

 

Supert av TS-Racing å dukke opp og.... Kanskje flere kommer sørfra til neste år......

 

Cossigjengen:

Trur dere må få kalibrert både speedometer og stoppeklokke..... Ingen av de cossiene som utmerket seg så godt...Fantasitider......

 

jijohansen:

Ka sa eg ikke om de her innleggene i ettertid der det skrytes vilt og uhemmet om rundetider og kilometer i timen!!!?

 

Å ja,det finnes film av Lotusen,både inboard og utenifra....Får se om det kommer noe på nett etterhvert...Har altfor mye å gjør akkurat i disse tider.....

 

 

Kommer igjen til neste år...Garantert.

 

Mvh

Stian.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei brodern , litt uheldig der ja.

 

Fikk ikke kjørt så mye selv men fikk konstatert at bilen nå går BRA.

 

Vi skal nok få bilen din like fin eller bedre om kun kort tid.

 

Er fornøyd med treffet selv om jeg er litt skuffet over premie utdelingen. Selv om jeg ikke fikk premie for finest eller reinest bil så tror jeg ikke noen har kjørt lenger en meg for å komme til treffet , tripp telleren stoppet på 3500km i natt når jeg kom hjem :) med caravelle og audien på henger.

BB-Racing AS

Provides power with technology by TS-Racing

96 23 10 10

http://WWW.BB-RACING.COM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.Jeg har Unipro Racing laptimer montert i Lotusen med transponder satt opp på start/mål strekka....Beklagelivis mistet jeg en strammeskrue til vannpumpereima..Loctite e tingen...Mr2en lå på 1,55 1,53 som beste på tørt føre.TS racing sa de kjørte på 1,51

Originally posted by EspenM3

Noen som tok rundetider med noe mer nøyaktig enn stoppeklokke? 1.45 runder hørest jo veldig bra ut da. synd jeg ikke fikk sett Lotusen i aksjon, den sto stort sett i garasjen da jeg var der!

 

Er personen som kjørte den UR registrerte MR2èn inne på foraet her? Jeg kjørte lenge bak deg på et heat. Tok du noen rundetider?

 

Ellers er jeg veldig fornøyd med treffet. jeg fikk kjørt så mye jeg ville, og hadde da jeg ga meg på lørdag kjørt 200km på banen. Det er mye på en dag :D :D

 

Eneste jeg vil pirke litt på er at det ikke ble foretatt måling av bremsevæske under teknisk kontroll. Dette er noe av det aller viktigste som bør kontrolleres før banekjøring.

 

Tror også det hadde gått an å trekt litt flere folk fra Trøndelag og Møre og Romsdal med litt mer "markedsføring" tror jeg var eneste representant fra den landsdelen(M&R)

Lotus Esprit Turbo

Impreza STI Type RA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RMS RACING

Ja.Jeg har Unipro Racing laptimer montert i Lotusen med transponder satt opp på start/mål strekka....Beklagelivis mistet jeg en strammeskrue til vannpumpereima..Loctite e tingen...Mr2en lå på 1,55 1,53 som beste på tørt føre.TS racing sa de kjørte på 1,51

 

Jeg kjørte en 3-4 runder bak Robert Nilsskog (rød M3 Sport Evo)

Vi kjørte omtrentlig likt, og rundetidene lå da på på 1,53. Dette var på lørdag, altså på helt tørt føre. Følte at det begynte å gå greit unna da. Kan ikke tro at noen av de bilene jeg så i aksjon på lørdag kjørte på 1.45, for 8sek er mye!! PS! Som før nevnt så så jeg Lotusen kun inne i garasjen, dermed er ikke den medregnet i vurderingen. Neste år stiller jeg med laptimer og mere erfaring. Da må målet være under 1.53 :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår