Gå til innhold

S O M M E R T R E F F `0 4 ACR - Mo i Rana

Ranger emnet


Nismo

Anbefalte innlegg

Har aldri blitt noen problem på Gatebil med å kjøre 100hk'r og 1000hk'r sammen. Alle må ta hensyn til værandre.

 

Nå er det vell ikke noen som kommer til å kjøre med tidtaker utstyr sammen med vanlig kjøring.

 

Om dette er aktuellt så blir helle banen sperret og man kjører max 5-6 biler samtidig med 0.5 min mellom rom, og da er det delt opp etter klasser kg/hk. Dette blir aldri noe problem på alle andre treff.

 

Autoslalom er litt vanskelig å gjennomføre med flere biler i løypa, OJ kommer en bil imot her gitt. HIHI :)

 

Du skjønner sikkert hva jeg mener.

 

VI er der for å ha det moro og for å se på alle de fine bilene. IKKE for å rølpe og ødelegge.

 

(Quote)

Når det gjelder forbikjøring så skal han som ligger foran vike unna

 

""""""

Her er jeg uenig (om jeg har forstått deg rett). Jeg mener den som blir forbikjørt skal holde idealsporet. Men heller slakke ned, en å vike."""""""

 

Dette er ikke en konkuranse og derfor skal fører FORAN vike når noen bak skal forbi. Det finnes regler for vilken side man skal legge seg til når man skal vike og jeg mener det var til venstre side. Kan ta feil her.

 

Men alt dette blir tatt opp på førermøte og de regler som SOMMERTREFF CREW setter opp gjelder.

BB-Racing AS

Provides power with technology by TS-Racing

96 23 10 10

http://WWW.BB-RACING.COM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 632
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kommer nå til å montere opp tidtakerutstyret mitt i bilen.

For å se om jeg har forbedret meg fra i fjor.

Og om det kommer en lakkris fra bilen min er det ikke pga leking. Men heller at innbremsingen blir litt hard.

 

På BMWccn treffet var det ikke mange ute samtidig. Og selv da var det kun 3-5 runder jeg ikke måtte slakke av pga tregere bil foran.

Jeg er sikker på at jeg også hindret noen i å få et clean run noen ganger.

 

 

 

Når du er i trafikken, og ser en kommer opp bak som vil forbi. Du svinger vel ikke ut av kjørebanen din da?

 

Når jeg kjører forbi en på bane foretrekker jeg at han holder sporet sitt, og ikke plutselig blinker, og skifter spor.

 

Eneste untaket jeg gjør her er om jeg er i begynnelsen på en sving, og ser en absolutt vil forbi. Da følger jeg ikke idealsporet, men heller kanten rundt med blinklys på.

 

 

Men uansett, som du sa: Reglene finner vi fort ut på førermøtet.

320si -06
535i -87
528i -85
5xxi? -82 prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har og best erfaring med at den som blir forbikjørt holder sporet, og den som kjører forbi tar seg forbi på egen hånd. man kan gjerne hjelpe til, si fra ved å blinke til sida, men dumt å bytte spor hvis han bak kommer ganske mye fortere...

 

 

håper også folk med raske biler(rett fram) tar hensyn til at noen er mye kjappere enn dem på andre steder enn raka og slipper dem forbi på enden av raka selv om de faktisk er tregere på selve raka.. er utrolig deprimerende å ligge bak en som man lett kjører fortere enn i svinga men aldri kommer forbi på rakene fordi han har 200 hester mer

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sommertreff is in 10 weeks 1 day 3 hours 17 minutes 23 seconds. (JUN 4 17:00)

 

 

ikke lenge igjen nå :)))

 

Dette gleder jeg meg til..

Alt dette snakket om Hva er lov, hvor skal man kjøre, hvem skal vike på banen, kan man kjøre fort osv osv... dette er jo noe man får vite når man sitter på hver sin stol og hører på hva ledelsen sier når det er førermøte :)

 

Jeg syns man også skal prøve å ha en liten lokal råning i sentrum også :) eventuelt etter man har rast ifra seg på banen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres bra ut gutter, man skal ikke være helt klar før dagen før. Da har man det så mye mer moro. Jeg har selv ikke sett min nye bil enda som er betalt for snart en mnd siden, men den skal hentes i påsken :) Begynner å bli endel folk også som er påmeldt. Er godt over 150 biler nå, tipper det kommer 300 biler jeg. Noen som er med å hjelper til med dette :) SPÅR ET SINNSYKT BRA TREFF MED MASSE FOLK OG BILER

BB-Racing AS

Provides power with technology by TS-Racing

96 23 10 10

http://WWW.BB-RACING.COM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt ovenfor er det vel slik at bilen ikke skal være klar før du skal til å kjøre til treffet.. har sett litt på kalenderen og har bare mulighet til 12 dager i garasjen før set store treffet. Kiipt å studere på en annen plass enn BILEN er! :(

 

Men dette blir enormt morro! GLEDER MEG!:D

ArcticRacing.net

 

Bruksbil: BMW 316i (E46)

Prosjektbil: BMW 320i (E36)

Veteranbil: VW 1300 / Volvo 242 TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er nok ikke alene med litt jobb før treffet. Jeg har min på bukker nå jeg og. Litt av hvert som skiftes ut... Var å kikket litt på et tomt karosseri til en kompis av meg som skal være med for noen dager siden. Han hadde ikke fått delene ennå...hehe

 

Har selv stått med et delvis ribbet karosseri helgen før ACR treff....men det gikk akkurat. Ferdig fredag kveld klokka 20:00 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår