RSCoz Skrevet September 5, 2010 Rapporter Share Skrevet September 5, 2010 Lurte på om noen har gjort dette? Min har stort sett alt, men mangler BOSE. Den har konsert (med basser osv) så det er greit, men det hadde vært veldig bra om det ble BOSE :D Regner med alt av høyttalere må byttes samt forsterker. Er det samme kontakt på den forsterkern som er der i dag og på bose? Kort fortalt, vil denne oppgraderingen skape noen problemer? Ikke aktuelt med noe kapping eller skjøting. Takker for svar! Siter What we`re dealing with here is a complete lack of respect for hard work. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSCoz Skrevet September 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2010 Ja, fant da ut dette selv. Bose har en bredere kontakt inn på forsterkern enn det konsert har, så da utgår byttet. Penger SPART! :dj Siter What we`re dealing with here is a complete lack of respect for hard work. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 7, 2010 Rapporter Share Skrevet September 7, 2010 Tror uansett det hadde blitt billigere med enn 3. parts forsterker og høyttalere uansett. Kan ikke se for meg at Bose delene er billige P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSCoz Skrevet September 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2010 Uten tvil! Men så lett da! Bare å plugge i og skru opp! Siter What we`re dealing with here is a complete lack of respect for hard work. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stevieg Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 Bør vel gå for BOSE jeg også. Ifølge Møller er det iallefall ikke mulig å ettermontere B&O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trid3nt Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 Det er jo bose det er snakk om, trådstarter sa ikke noe om b&o. Og såvidt jeg skjønte passet det ikke og ettermontere bose til orginale kontakter osv Siter ----[v] Mercedes Benz C-Klasse 200K 05 ----[x] Audi A4 1.8TQ 01 ----[x] Nissan Primera p11 96 I tried sniffing coke once .. but the ice-cubes got stuck in my nose. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSCoz Skrevet September 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2010 Ser at mitt innlegg nr 3 kan være villedende! I en perfekt verden hadde det vært plug and play med Bose. Det lar seg helt sikkert gjøre, men da må man bytte mer enn det jeg var ute etter. (ledningspakke) :angry: Siter What we`re dealing with here is a complete lack of respect for hard work. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg