Mykklar Skrevet September 5, 2010 Rapporter Share Skrevet September 5, 2010 Knakk bensinlokket mitt i dag :-( . Har noen av dere prøvd å lime slike lokk er hardplast av ett slag , eventuelt kjenner noen prisen på ett nytt ? Black pearl . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet September 6, 2010 Rapporter Share Skrevet September 6, 2010 Haha, hvordan klarte du det? :p Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mykklar Skrevet September 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2010 Litt rask i taka , kjørte kne/lår i lokket da jg snudde meg :-(dukenukem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
highline 2001 Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 har gjort det samma sjøl. Koster heldigvis ikke så mye for et nytt. Koster mye mere å få det lakket visst du ikke tar det med sprayboks da. Jeg var så heldig at det skjedde rett før bilen skulle nesten hellakeres pgav de berømte sinkslippa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg