Gå til innhold

SD MINNEKORT I ALLROAD? Noen som vet?

Ranger emnet

CSR

Anbefalte innlegg

Hei,

kjøpte meg en Allroad hos møller for litt siden. Det er MMI navigasjon plus eller hva det heter. I min gamle A3 (fra 2005) Så hadde jeg plass til 2 SD brukker bak navigasjonsskjermen(Den kom ut).

Men i denne allroden som er en 2007 modell så finner je IKKE inntaket til SD kortet. Og det eneste er en CD veksler som bare tar imot Wav-CD'er, er dette normalt, er bilen helt ribbet eller er det jeg som er blind og ikke finner ut hvor det skal være?(Bak i bagasjerommet?)

Innspill imøtesees..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Tror ikke det finnes, dessverre.. Står ingenting om dette i MMI-håndboken til min. Burde jo stått der om det var mulig å få det som ekstrautstyr også.

Er også overrasket over at cd-veksleren ikke tar mp3-filer. Hadde dette på forrige Passat'en, selv om jeg riktignok måtte betale noen hundrelapper ekstra for det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Hei! Tror du må investere i en egen boks for å få mer musikk i bilen. Har selv en 2007 allroad og vurderer denne som kan kjøpes i Norge for 4200,- på ebay får en den til ca. 3000,- tror den kobles til cd veksleren på bilen. Du kan få inn Ipod tilkobling fra møller også, men da må du ut med ca. 8000 kr.

Mvh Ronny

Dension Gateway 500 GW51MO2 iPod/AUX/USB adapter

Produktnr.: GW51MO2

Kr.4295,-

Finansiering: 36 mnd - Kr.200,- pr mnd

Finansiering: 24 mnd - Kr.257,- pr mnd

Minimum månedlig avdrag er Kr.199,-

Se eff. rente

Dension Gateway 500 er en avansert løsning som passer mange biler som normalt ikke lar deg koble til ekstrautstyr. Den gir deg full kontroll av både iPod og USB minnepenner fra bilens originale hovedenhet. Målet med Gateway 500 er å gjøre iPod/USB integrasjon så enkelt som mulig uten unødvendige endringer eller inngrep i bilens originale utstyr eller dashbord - du beholder altså det originale utseende på interiøret. Dette gjør at den også passer perfekt for leasingbiler.

iPoden kan festes i en brakett, eller gjemmes helt bort i bilens hanskerom sammen med USB minnepenn eller harddisk.

Gateway 500 gir deg i tillegg en 3.5mm AUX inngang som gjør at du kan koble til nær sagt alle slags lydkilder.

Systemet gir deg menyer og mp3 sang informasjon på bilens skjerm, som gjør det hele enda enklere.

USB leseren støtter MP3, OGG og WMA (inkl WMDRM10)

•Styr din iPod fra bilens originale hovedenhet

•Full kontroll og lading av iPod

•Viser sanginformasjon på displayet

•USB tilkobling for avspilling fra minnepenner eller harddisker

•Rask og lettvint installasjon

•3.5mm AUX inngang

•Lar deg beholde eksisterende cdskifter

iPod kabel og iPod holder medfølger.

Dette systemet kan også utvides med et Bluetooth adapter, som gir deg mobil handsfree på originalspilleren, og mulighet for å spille musikk (streaming) trådløst fra mobiltelefonen (Se tilbehør under).

Denne enheten passer følgende biler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider