Lilos Skrevet September 5, 2010 Rapporter Share Skrevet September 5, 2010 Hei alle sammen, jeg spørs som vanlig!:) Jeg har blitt glad i V motoren. Min audi 80 V6 2,8 Quattro :) Jeg vil enten ha V8 eller S2 motor. 1. får man V8 motor godkjent i audi 80 med quattro? 2. Jeg liker lyden av V motor, men gir det noe effekt ut av det? takk for svar !:)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet April 10, 2011 Rapporter Share Skrevet April 10, 2011 Du spør vanskelig og unødvenig lilos ;) Spm om v8 i audi 80 er det allerede tråd(er) om på forumet, søk det opp ;) svar på spm. 2 er det vanskelig å svare på. Ja det er fin lyd i den, men vet ikke om lyden gir noe effekt. 2.2 er det lettere å få tak i deler til og trimme da det er mange som driver med dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 10, 2011 Rapporter Share Skrevet April 10, 2011 Man trenger ikke kunne trylle for å hente ~400 hk ut av 4.2 V8 sugemotor. Men det koster ;) Lyden i en femmer (spesielt 10v) er like fin :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg