CorsaBNor Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 http://www.gatebiltreff.com Siter http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superstreet Haugesund Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Superstreet Haugesund inviterer til gatebiltreff den 25/04-04. Vi har fått bra tilbakemelding fra treffet som ble arrangert høsten 2003. I år blir det flere biler, flere stands og du bør derfor bestille plass. For plass bestilling ta kontakt: jokke@gatebiltreff.com eller tommy@gatebiltreff.com For overnatting ta kontakt: cato@gatebiltreff.com Håper på bra oppmøte og viser frem til masse flotte kjøretøy. Hilsen styret Superstreet Haugesund Spørsmål? e-mail: ante@gatebiltreff.com eller tlf: 90623549. http://WWW.GATEBILTREFF.COM Siter www.gatebiltreff.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Gleder meg! Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaRKooN Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Konge! Bilen min er nok ferdi til det ! :rolleyes: Siter [86]Toyota supra turbo MK3 Subaru impreza Wrc rc bil :-) [x]BMW E30 ___________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superstreet Haugesund Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Ja jeg håper jeg har ferdi karosseriet til dess men har enda ikke bestemt farge... slite litt ja.. Siter www.gatebiltreff.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 det blir bra.. får håpa at poloen e klar te då.. mye ting på gang :D Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Blir det noen nye feite biler der denne gangen da? Ikke alltid man ser et par Skyline`s utforbi Amanda :D Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superstreet Haugesund Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Håper bla. på en skyline m ca 1000 hk... Så ja mye bra biler:D :D :D :D Siter www.gatebiltreff.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2rst1 Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 detta blir bra ja! kort tid igjen, gjelde om å få bilen ferdig! Siter - http://www.calibra.no - - nå: calibra 16v '91 ...save me jebus! :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Har vært utrolig lite snakk om dette treffet her på forumet!?! :rolleyes: Det er tross alt snakk om vestlandets største treff så det fortjener oppmerksomhet!! Arrangørene håper tross alt på rundt 1000 biler :D Mimrebilde fra ifjor: Hvem fra forumet stiller?? Program: Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 11 dager til..... er gear kassen ankommet så stille eg ;) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Oasen nå ja? Hmmm, Amanda er jo mye bedre :) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Outrage Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Er det på "baksiden" på oasen det er snakk om? er jo en del plass der. Men som kaoz sa, amanda er jo bedre:D Men har vel sine grunner til at oasen ble valgt Siter På bil jakt [86] Utslitt bruksbil ala riskoker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorsaBNor Skrevet April 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 det blir på baksiden av oasen ja. der tivoliet sto en gang. håper det blir nok plass. amanda er ute av bildet. fikk ikke være der Siter http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkVahl Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Noen fra kristiansand som skal oppover mot E39 til gatebiltreffet ? Betaler liten slant med penger til de som kjører meg til Haugesund :D Befinner meg i Lyngdal på skole :mad: Siter - 1980 RX-7 zoooooooom, br br br *bang* !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg