Gå til innhold

"Pels" på dashbordet?

Ranger emnet

PetterJacobsen

Anbefalte innlegg

Flokking eller flocking.

Det er altså et lim de sprayer på som settes elektrisitet på ellerno som gjør at det blir den dette pelsliknende greiene.

Var noen som kom med en url til et svensk firma som drev med dette i den tidligere tråden.

Har kontakt info til noen nordmenn som gjør dette. Men det er skikkelig dyrt.

Er en liten fam. bedrift i Stange i Hedemark. Og de tar visstnok 2-3.000kr for et dashboard, avhengig av størelse etc.

Hvis noen vil ha navn og telefonnummer får de sende meg en PM da jeg trur dette er privat nummer.

Vurderte dette selv, men med den prisen vil jeg selv satse på å kle dash''n min i semsket skinn for halve prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rallyprodukter i Sverige gjør dette! De ligger ca 20 mil fra Oslo.

Leverte et dersjbord, to c-stolpe deksler, hattehylle. Kom på 2000.- levert på fredag, henrter det i morgen.

Koster en del å blande limet, så det blir "billigere" å gå sammen mange å levere en hel masse deler på en gang.

Turbo2..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Finepix

Hva er denne pelsen på dashen godt for?

ca 200hk ++..

Dersom man gjør det kun for utseende, så ville jeg heller ha trekt opp i stoff. Red-5 har gjort dette i sin Neon. Jeg synes ihvertfall at det ble jævli nice!

Han kjøpte stoffet hos http://www.bartek.no.

I "bilde av anleggene" - tråden på bilstereo delen kan dere finne bilder av den..

Edit: noen som vet hvor brannsikkert dette stoffet er? Er visst samme stoffet som recaro bruker på enkelte av stolene sine..

Lenke til kommentar
Del på andre sider