anne-mette08 Skrevet September 6, 2010 Rapporter Share Skrevet September 6, 2010 Er det noen her som har oppkjøringstips ? :) 1 uke til oppkjøring og jeg gruer meg ufattelig mye. Kjørelæreren sier det er mye bra i det jeg gjør. Men i rundkjøringer nøler jeg om å kjøre om jeg ser en annen bil, når jeg egentlig bare kan kjøre. Og jeg sliter litt med å vite om det er høyre regel vei, eller forkjørsvei. Jeg skal ha oppkjøringa i Lillestrøm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 6, 2010 Rapporter Share Skrevet September 6, 2010 Dette har blitt tatt opp noen ganger før: http://www.bilforumet.no/cfmgoogle.php?cx=partner-pub-6411872509083291%3An91v1u-jlz3&cof=FORID%3A11&ie=ISO-8859-1&q=tips+til+oppkj%F8ring&siteurl=www.bilforumet.no%2Fannet-bilrelatert%2F258590-oppkjoringstips-nervos-jente.html Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet September 6, 2010 Rapporter Share Skrevet September 6, 2010 ting blir faktisk litt anderledes når du har satt deg bak rattet og er i gang...jeg husker godt da jeg hadde oppkjøring, var dritnervøs.. men slappet mye mere av da jeg hilse på sensor og var i gang=) gikk som en drøm...ikke tenkt så fryktelig mye! bare kjør og gjør det læreren har lært deg!! Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet September 6, 2010 Rapporter Share Skrevet September 6, 2010 Ikke ta sorgene på forskudd, og går det ikke bra så går det ikke bra. Er ikke jordens undergang (selv om det kan føles slik) Siden du skal ha oppkjøring så regner jeg også med at kjørelæreren din mener du er klar, så slapp av og ta det med ro :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg