MAGUN Skrevet September 12, 2002 Rapporter Share Skrevet September 12, 2002 Driver og vurderer å kjøpe med en BMW ,har sikla på M3 (e30) ,men er er det noen som har vært borti 94-95mod 540 (V8 286hk). Drar denne "skinnet av pølsa" eller er det like greit å kikke etter M5?(som blir 40 - 50k dyrere) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet September 12, 2002 Rapporter Share Skrevet September 12, 2002 Kjøp deg en 540, så bruker du resten på dette: Jeg har sittet på med denne bilen, og kan love deg at det sparker bra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 12, 2002 Rapporter Share Skrevet September 12, 2002 Originally posted by Ibizaturbo Kjøp deg en 540, så bruker du resten på dette: Jeg har sittet på med denne bilen, og kan love deg at det sparker bra :) Grooomt!!! :eek: Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet September 12, 2002 Rapporter Share Skrevet September 12, 2002 Originally posted by famir Grooomt!!! :eek: Kitet skal gi 437 HK :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet September 12, 2002 Rapporter Share Skrevet September 12, 2002 Girkassene på 540 (E34) tåler ingenting. Og ny girkasse er veeeeeldig dyrt. Jeg bare tipser;) Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Januar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2003 er det noen som vet hva type styling/produsent det er foran (eller er det orginalt ser litt slik ut) men det var stilrent og bmwaktigt samtidigt så det var hissigt .... glem det så på bildeadressen at det var esstuning.com :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Januar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2003 Originally posted by Mr. Bollocks Girkassene på 540 (E34) tåler ingenting. Og ny girkasse er veeeeeldig dyrt. Jeg bare tipser;) Det er vel E39 det er snakk om her, og jeg mener å huske at ESStuning gir garanti for at drivverk og motor skal holde. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Girkassene på 540 (E34) tåler ingenting. Og ny girkasse er veeeeeldig dyrt. Jeg bare tipser;) Mener du automat eller manuelle kasser da? Jeg kjørte med slik 6 trinns manuell kasse i min 242 16v turbo,kassa holdt som bare det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Lykke til med å finne E34 540 med manuell kasse. Det er ikke mange av de. Samme gjelder E39. Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg