steinar Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Ser det er veldig mange poster om garasjeplasser rundt Oslo for tiden. Jeg har notert meg følgende nicks som faktisk ønsker garasjeplass i Oslo området. GTTURBO (Asker) Laaars (Asker) mx6 (Asker) steinar (meg i sandvika) kompis av meg (smestad) Fridjow (Oslo) toyota bj42 (Oslo) AdrianL (Oslo) Dette er bare poster fra noen få dager tilbake. Hadde vært gøy å gått sammen mange og fått ordentlige fasiliteter? Er det bare jeg som kunne tenkt meg det? Er det noen som har tid/krefter til å organisere noe slikt - og evt hvor mye penger er folk interessert i å betale for en varm mekkeplass? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poitdexter Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Jeg vet ikke mye om hvor det kan være plass, men jeg er hvertfall med på å spleise på leie av et sted! Siter Bayern Meister Werk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Det kommer veldig an på leie da... Jeg er helst på utkikk etter et sted med plass til 3 biler, strøm og lys. Det var faren min som skulle betale (Plass til meg, broren min og faren min). Helst ikke over 3000,- i mnd. Men om noen vet om et STORT sted med plass til fler, så går det jo an å gå sammen om å leie. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar Skrevet Februar 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 hvis dere er tre så er det ti stykker som er interessert i det samme. burde jo være mulig å skrape sammen en respektabel sum da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poitdexter Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Nå finner jeg ikke igjen den posten, men var det ikke en motosport klubb i Oslo som hadde plasser? det må jo være endel billigere... Siter Bayern Meister Werk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Det er mulig jeg også trenger en plass å oppbevare 1 stk. bil i en kortere periode, men dette er enda usikkert! Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyota bj42 Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 jeg er med! jeg vet faktisk om et sted på 240m2 for 6000,- mnd. ink. "lysstrøm" det ligger i asker. ulempen er at det er kun ledig ut året. vet ikke om 240m2 er nok plass for ti biler? Siter håvard : TOYOTA LandCruiser BJ42 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Hvis det er 10 stk. som leier, så har hver person 24m2 hver... holder ikke det da? Men hvor i Asker ligger dette? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar Skrevet Februar 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Originally posted by toyota bj42 jeg er med! jeg vet faktisk om et sted på 240m2 for 6000,- mnd. ink. "lysstrøm" det ligger i asker. ulempen er at det er kun ledig ut året. vet ikke om 240m2 er nok plass for ti biler? Det høres jo ut som en kjempeplan - 24 kvadrat per bil er jo mer en nok. Får du fiksa noen bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyota bj42 Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 har ingen bilder da jeg aldri har sett bygget :) men jeg skal ringe vedkommende i morgen og gi den infoen som trengs. men hvaslags leieforhold er dere interessert i? jeg vil leie lengst mulig. og hva skal dere bruke det til? lagring av bil eller oppussing? Siter håvard : TOYOTA LandCruiser BJ42 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar Skrevet Februar 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 For meg er det absolutt en plass å skru på. Regner med det gjelder for de fleste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Originally posted by toyota bj42 har ingen bilder da jeg aldri har sett bygget :) men jeg skal ringe vedkommende i morgen og gi den infoen som trengs. men hvaslags leieforhold er dere interessert i? jeg vil leie lengst mulig. og hva skal dere bruke det til? lagring av bil eller oppussing? Jeg skal bruke det til bygging av bilcrossbil, og oppussing av en bil. Faren min skal bruke det til oppussing, og broren min skal bruke det til... å skru hvis det trengs. Helst så lenge som mulig ja... absolutt! Men hvor i Asker er det? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Jeg minner om motorsenteret på Haugenstua, pris er et medlemskap som varierer med alder... Motorklubben Oversiktsbilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dice Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Shit, kan ikke være eldre enn 25 for å bli medlem i motorklubben.com Jeg er 29 og ønsker å lære meg mekking, så da må jeg finne meg ett annet sted :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Dere bør ikke bare se gull og grønne skoger heller..... Om dere skulle evnt vært 10 så leier en felles garasje der dere ikkje "kjenner" hverandre, så tenk også på at det ikke automatisk betyr at dere leier sammen med noen engler. Tenk bare situasjonen hvis noe "dyrt" skulle forsvinne fra en sitt "område".... Nei jeg ville aldri lei noe sammen med noen ukjente jeg. Dette er jo på ingen måte og si dere ikke kan gjøre det og at det ikke vil gå bra, men sjansen finnes og hvis det ikke er en som leier der så er det kameraten hans så vet det! Mangel på mekkeplass er ikke bare et Oslofenomen nei, ble oppringt på fredag der noen kamerater ville leie et lokale til en 4 biler her i Stavanger, men dessverre så ble svaret nei! Dere får hvertfall ha lykke til, uansett hva som skjer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg