toyota bj42 Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 jeg skal se på en annen garasje morgen. hvis jeg tar den andre garasjen så gir jeg en av dere nummeret til det 240m2 lokalet i sandvika. hvis jeg ikke tar den så kan vi prøve å organisere noe. det er helt klart et tema at vi må være en gruppe som stoler på hverandre. det er seff vanskelig å bevise på noen måte, men det må vel bare prøves. håvard Siter håvard : TOYOTA LandCruiser BJ42 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar Skrevet Februar 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Originally posted by toyota bj42 jeg skal se på en annen garasje morgen. hvis jeg tar den andre garasjen så gir jeg en av dere nummeret til det 240m2 lokalet i sandvika. hvis jeg ikke tar den så kan vi prøve å organisere noe. det er helt klart et tema at vi må være en gruppe som stoler på hverandre. det er seff vanskelig å bevise på noen måte, men det må vel bare prøves. håvard send meg en privmsg da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Meg og. har flere som vil være med, hvis det er praktisk. Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norsmurf Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 jeg & to kompiser er også ute etter et sted å skru.. riktignok ønsker vi oss egentlig et sted med fribukk og smøregrav, men dette ser bare vanskeligere og vanskeligere ut å få tak i.. motor/drivverkskifte på sierran kan bli vanskelig uten.. men, si ifra om dere hører noe som har plass til fler... Siter Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar Skrevet April 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 er dette fremdeles noe som er interessant? Jeg er klar som et egg :D *bump* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg