JChE Skrevet September 6, 2010 Rapporter Share Skrevet September 6, 2010 Ser ikke akkurat veldig spenstig ut, blir spennende å se prisen i Norge(rundt 45000sek i sverige): http://www.ba.no/motor/article5280120.ece Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poliq Skrevet September 6, 2010 Rapporter Share Skrevet September 6, 2010 Ser for meg mange som kunne tenkt seg en splitter ny bil til ~50k! Siter 2002 Seat Leon Cupra 4 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2010 Det er sant, kunne vært praktisk det. Men i Norge blir den sikkert altfor dyr til å selge... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svolp Skrevet Oktober 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2010 Er jo bare og doble prisen så har du en nogelunde "reell" pris.. 90.000++ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Oktober 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2010 Husker dere han nordmannen som importerte seg ny Lada for noen år siden? Kosta under 100K mener jeg og han hadde kun godord å si om den selv om den ble slaktet av europeiske biltestere. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dan_f Skrevet September 9, 2012 Rapporter Share Skrevet September 9, 2012 På 70- og 80-tallet var det vanvittig mye Lada her i Nord-Østerdalen (Alvdal,Tynset,Folldal,Tolga,Os) pga at det var 2 forhandlere som holdt til oppi her. Men folk var fornøyde. Hvertfall da termometeret krøp under -40 grader. Da var det bare Ladaen som starta og hadde fortsatt greit temperatur i varmeapparatet :) Siter Kvinnfolk og bil passer like bra som ku i stige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg