volvo-r-sport Skrevet September 6, 2010 Rapporter Share Skrevet September 6, 2010 Hej! Driver å gjør siste innspurt før lakk, lurte derfor på om noen hadde smarte patenter for å stive opp golfen litt? De er vel generelt ganske myke i karossen og blir greit med futt i maskinisten etterhvert. Så for meg tårnstag som går innom torpedo, stag mellom fjørtårna bak, stag fra omlag fremre bærebrofeste og mot vange på hver side fram. Noen flere tips? gjerne med bilder om noen har. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet September 7, 2010 Rapporter Share Skrevet September 7, 2010 På Einser hjelper det mye med det du skisserer. * Tårnstag oppe foran og bak. * Mellom bærearmene nede foran. * Fjerne rust i kanaler da de stiver opp mye, typisk jekkskader. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet September 7, 2010 Rapporter Share Skrevet September 7, 2010 Hva sier de gamle lærebøker i rally og asfaltracing om punkt- og sømsveising av enern? Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet September 7, 2010 Rapporter Share Skrevet September 7, 2010 Hva sier de gamle lærebøker i rally og asfaltracing om punkt- og sømsveising av enern? Det hjelper litt men sattan for en jobb. Brukte 2 helger på å få min platerein og jeg har tilgang til skikkelig sandblåserutstyr... Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg