Gå til innhold

Hjelp til bmw 520.

Ranger emnet

Ellricho

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en bmw 520ia 93 modell. Og har diverse småting jeg skulle fikset.

Hvordan kommer jeg til batteriet som ligger under sete?

Glasset på den ene lykta fremme er knust, må jeg kjøpe helt nytt lys eller kan jeg bare bytte glass?

Det var heller ikke lys på automatkassa, ikke det kjekkeste i mørket når du ikke er vandt med bilen, hvordan kommer jeg til dette lyset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Hei!

Jeg har en bmw 520ia 93 modell. Og har diverse småting jeg skulle fikset.

Hvordan kommer jeg til batteriet som ligger under sete?

Glasset på den ene lykta fremme er knust, må jeg kjøpe helt nytt lys eller kan jeg bare bytte glass?

Det var heller ikke lys på automatkassa, ikke det kjekkeste i mørket når du ikke er vandt med bilen, hvordan kommer jeg til dette lyset?

Hei! Batteriet kommer du til ved og vippe opp baksetet ditt, (2 stk festepunkt framme). Dette er bare og vippe opp, så står batteriet på passasjerside der. :)

Glasset på lykta har jeg selv fjernet, anbefaler ikke. drittjobb.

Invester heller i et nytt brukt sett :)

Lys på aut. kassa, da kommer jeg frem til at du mener gir angivelsen i instrumentpanelet?

Der må du nok ut med instrumenthuset, (ta av ratt og skru opp 2 festeskruer i topp).

Der kan nok en pære elr 2 ha gått ja, med mindre angiveren har tadd kvelden, som hos meg.

Eller om du mente ved girskifteren, S - E - M, innebygd diode. Har aldri prøvd og skifte denne. :)

89 Bmw E34 M50 /// Silverdustmetallic

Vw Passat Highline 1,9TDI

x 94 Bmw E34 525TDS

x 02 Audi A6 1,8T St.

x 89 Bmw E34 520i M20/B20

Lenke til kommentar
Del på andre sider