Arnie Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Satt å funderte litt idag å håpte at noen av dere på forumet kunne hjelpe meg. Jeg har senket min Primera (P10),i papirene sto det at settet skulle senke 40mm . Men jeg synes ikke den ble så lav i det hele tatt med tanke på andre primeraer jeg har sett med 40 mm senking. Det jeg lurte på ,var om det hadde noe for senkingen å si at jeg har originale dempere? alle svar takkes på forhånd.. Siter Jupp ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Har du husket og kappe støtputene?? Tar også litt tid før fjærene "setter" seg!! Ta og mål høyden nå også mål igjen om 2-3 mnd så vil du sikkert se forskjell... Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnie Skrevet Februar 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Eh støtputene ja...det gikk vel i glemme boka.. Må vel ha av hele faen skapet igjen da..Eller har du andre forslag til det? Siter Jupp ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ebola Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 På Mercedes er det gummiputer i forskjellige tykkelser som bestemmer hvor høy bilen er, er det noe lignende på Nissan?? Siter 2001 Volvo V70 T5 TS-R 1994 Mercedes E-220 Cabriolet (Solgt) 1983 Bmw 325i (Solgt) Ebola... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnie Skrevet Februar 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Når jeg tok av de gamle fjærene var det noen gummi klosser som satt på selve dempern ja. nå idet siste har det begynt å komme en jævli gummi gnisse lyd når jeg kommer borti noen humper etc... lurer på om de gummi klossene har noe å gjøre med det..hmm??? Siter Jupp ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ebola Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 hehe.. jeg har ingen anelse.. har ikke peil på japse :;) Siter 2001 Volvo V70 T5 TS-R 1994 Mercedes E-220 Cabriolet (Solgt) 1983 Bmw 325i (Solgt) Ebola... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Må nok demonteres igjen, ja..... Så tar du og kapper bort en god del av støtputene (ikke fjern de helt) Skal vedde på at bilen din er veldig stiv nå?!? Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Originally posted by Ebola På Mercedes er det gummiputer i forskjellige tykkelser som bestemmer hvor høy bilen er, er det noe lignende på Nissan?? Nei det er nok ikke det samme.... Det sitter en gummipute på demperstanga som skal hindre deg i å "bånne" dempern!! Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnie Skrevet Februar 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Stiv som faen merker det i nyrene om dagen:D . Men den synker det kan du tydelig se. (sakte men sikkert ). Stussa litt over at høyre bak del er lavere enn venstre ,å venstre framside er lavere en høyre. syke greier detta her. men dette har kommet i ettertid av senkingen. Men disse støtdemper putene hvor sitter dem (sikkert idiotisk spørsmål )å hvor mye hindrer disse senkinga?? Var jo jeg å fettern som satt på settet men tenkte ikke akkurat på det... Siter Jupp ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirsnare Skrevet Februar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 Jeg satte på mine i fjor sommer (40mm), og syns ikke det ble noe forskjell omtrent da,men nå som vinter`n snart er over, så har den nok sunket en god del mer..Ser forskjell nå,men ikke helt,siden jeg har vinterdekk på enda.. Siter juhUUu http://www.cardomain.com/memberpage/569641 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Februar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 Det du også kan ha i bakhodet, er at det er slett ikke alle senkefjærer som senker det de er ment å senke. Noen senker noe mer, mens andre senker noe mindre. Kommer helt ann på kvaliteten av det du kjøper. Jeg senka bilen min for en stund siden, det var synlig med en gang og regner med at de nå har satt seg. Senker det de skal. Dette er Cobra fjærer, de lages av det samme stålet som Eibach. Som kvalitetsgaranti tester Cobra fjærene sine grundig ved hjelp av en testfører før de sender dem på markedet. Det han måtte mislike, blir rapportert og rettet på. Kjempefornøyd jeg i hvertfall :D Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg