PantheruS Skrevet September 7, 2010 Rapporter Share Skrevet September 7, 2010 Jeg har en del halveis løse krom lister som jeg kunne tenke meg å få festet skikkeli, det ser ut som de bare er limt på, da er det vel bare å få vekk mest muli av det gamle lime, å lime på på nytt. Noen som kan annbefale noe lim, eventuelt har noe tips om festing av kromlister? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet September 7, 2010 Rapporter Share Skrevet September 7, 2010 Partykromlister? :D (festekromlister) ... Hva med en type dobbeltsidig teip med eller uten tynn skumgummi innbakt i seg. Regner med du har gummilister med en eller annen form for krom på seg i og med at det er limt. Hvis du opplyser hva slags bil du har og gjerne bilder av lister og bil kan det godt tenkes at det blir lest og sett av en som har maken eller som har vært borti montering av maken. :thumb Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PantheruS Skrevet September 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2010 Partykromlister? :D (festekromlister) ... Hva med en type dobbeltsidig teip med eller uten tynn skumgummi innbakt i seg. Regner med du har gummilister med en eller annen form for krom på seg i og med at det er limt. Hvis du opplyser hva slags bil du har og gjerne bilder av lister og bil kan det godt tenkes at det blir lest og sett av en som har maken eller som har vært borti montering av maken. :thumb Dette er på en 77 cadillac eldorado, det ser ut som at 2 av listene er limt med et lim som ikke holder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg