kimopee Skrevet September 8, 2010 Rapporter Share Skrevet September 8, 2010 hei. i overigår skulle jeg og en kompis på kino. etter kinoen setter vi oss i min 2001mod passat 3bg. jeg kjører han hjem og skulle sette bilen i Drive. og da kjennte jeg at bilen fuska noe så jævelig. jeg setter den derfor i park. og den høres ut som den går på 3 sylindere. jeg setter den så i drive og kjører til bensin stasjonen. finner ikke noe feil annet en at katalysatoren er rødglødene. kjører derfor hjemmover. avgassvarslerlampen blinker og bilen fusker noe så jævelig. jeg får startet den og sånn men er ikke noe drag i bilen. helt likt som at den skulle gått på 3 sylindere. noen her som veit hva dette kan være. nå har jeg sett på ventil N75 og finni ut at der er det ikke noe problem. sjekka plugger og dem ere blå og fin gnist i eneste er når jeg tar ut plugg ledeningen til nr 4 og nr 2 går den helt likt som da jeg setter ledeningen på. hjelp meg. på forhond takk for hjelpen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg