Gå til innhold

Passer fanger fra S4 B5/facelift på en pre facelift?

Ranger emnet

satic

Anbefalte innlegg

På min prefacelift B5 monterte jeg facelift S4 fanger uten problemer. Så den kombinasjonen er bolt-on.

Med prefacelift A4 og prefacelift S4 fanger troor jeg du må ha andre fester, både foran og på sidene.

Sjekk ebay.com/.de/.co.uk. Hender det dukker opp noen der. Jeg fikk god pris på min fra Polen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bolt on er det vel ikke. Da har du ikke kjøpt org. s4 frontfanger.

Du må ha andre fester på sidene av fangeren. Der intercooler står må du kappe vekk mye av den gummien som er rundt. Ellers er det litt træling og banning så går det til slutt :)

Lol, nei for all del.

Jeg har ikke montert og satt på fangeren på min egen bil så dette vet jeg ikke noe om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Til trådstarter: ebay.de finnes det alltids noe brukt. Ellers går det ann å bare titte litt på finn. Blir vel mer til vinteren når folk kjører i stykker bilen sin tenker jeg :)

Omg, er du sarkasme impaired?

Jeg kjøpte en 1999 S4 front fanger (som jeg senere fant ut var fra facelift utgaven, altså 99.5-01), og monterte den på min 1995 A4. Her gikk monteringen uten problemer og jeg trengte ikke nye fester, trengte ikke kappe noe gummi og alt var bolt-on.

Det er også en original S4 fanger da den har rett delenr. og Audi stemplene, tåkelysene fra S4 passet, S4 grillene passet og S4 lyktespyler dekslene passet.

Vet ikke hvordan jeg får gjort det mere tydelig for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg, er du sarkasme impaired?

Jeg kjøpte en 1999 S4 front fanger (som jeg senere fant ut var fra facelift utgaven, altså 99.5-01), og monterte den på min 1995 A4. Her gikk monteringen uten problemer og jeg trengte ikke nye fester, trengte ikke kappe noe gummi og alt var bolt-on.

Det er også en original S4 fanger da den har rett delenr. og Audi stemplene, tåkelysene fra S4 passet, S4 grillene passet og S4 lyktespyler dekslene passet.

Vet ikke hvordan jeg får gjort det mere tydelig for deg.

Da beklager jeg du. Men finnes mange folk som setter bort ting siden de ikke har kompetanse til å gjøre det selv. Så tenkte at dette var tilfelle. Men så så jeg hvem Alex du var. Så fjernet jeg kommentaren da jeg vet du har kompetansen til det. Missforståelse fra min side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider