Einar Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Hei, har hatt litt lyst til å prøve meg i bilcross, har en 1984 Opel Rekord E 2.0 med 4 gir, lurer på om den kan egne seg til formålet og hva jeg i såfall har lov til å gjøre med den, mht. trimming og modifikasjoner motor, driverk og resten av bil/understell. Samt hva jeg må gjøre? Blir da iallefall porting og planing da jeg har toppen av nå.:) Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tracid Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Opel Rekord funker sikkert greit det vel... men husk på at du trenger bur da!!!! Er det noen regler du lurer på, så kan du gå inn på www.bilsport.no for å se etter regler eller skaffe deg bilsport boka. Lykke til:D Siter Å råne, det er livet det:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg