Auditq100 Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 Hei! Jeg skal kjøpe meg en Granada men lurer på hvor jeg kan få tak i senkefjører! finner ingen sider der de selger senkefjører.. noen som vet hvor? :) Takker for rask respons! Siter Ford Granada 2.8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloyden Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 kappe fjørene ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ølstadgutten Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 http://www.senk.no tenker jeg skal ha noe ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auditq100 Skrevet September 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 kappe fjørene ;) Em.. tenkte på litt mer lovlige metoder ; D Helst noe som er TUV godkjent :) Siter Ford Granada 2.8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meduza Skrevet Oktober 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2010 Eiker motorshop Siter Ford! 65 Mustang HT 66 Mustang HT 12m Varevogn. 17m 2,8. 20mTS. Consul Coupè. Granada Injection. ++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2010 kappe fjørene ;) Det er lurt, med tanke på at mange Granada har koniske fjærer. eiker har. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auditq100 Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2010 Eiker hadde ja.. :) takker til de som bidro :) Siter Ford Granada 2.8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg