slettabu Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 pga av nykking i gearkassen ble det i fjor skiftet clutchpakke på min audi A6 2.5 tdi multitronic 2002mod kjørt 137000km.Før dette var det blitt prøvd med oljeskift,og den totale kostnaden var på 38000kr. 8 måneder senere er det igjen problemer med nykking i gearkasse,og jeg går til møller med reklamasjon. Etter å ha sendt oljeprøve av gearkassen til analyse, får jeg beskjed om at de ikke fant noe unormalt i oljen og at de derfor skulle bytte clutchpakken igjen på delegarantien.Da jeg hadde levert inn bilen ringte de etter noen timer og sa at det ikke var clutcpakken det var noe i veien med at hele gearkassen måtte overhales eller skiftes. pris ? hva vet jeg 40000 pluss. Noen som har gjort dette og vet hva det koster? bilen er nå gått 150000km. En usedvanlig dyr bil å drifte må jeg si,har i tillegg skiftet vindusheiser og dørlåser for 15000 i år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg