trken Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 (endret) Heisann! Gikk til innkjøp av en Toyota i dag som blir mitt prosjekt fremover, planer med denne er og få tatt rust, få inn ny siderute bak, nye dekk/felg samt senkesett. Blir nok også gjort litt med den inni , hva det blir gjenstår og se. Den har da rullet 268 000 , så den har mange år bak seg men har nok mange år igjen også. Kom gjerne med forslag eller tips om dere vil dele noe :) Påbegynt : Rustarbeid / Lakkering Endret September 9, 2010 av Skody Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj-vega Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 Hei. Var tilfeldigvis ikke en Stig du kjøpte bilen av? Siter Mvh dj-vega Prosjekt; Kia Sportage 95` <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trken Skrevet September 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 Den ble kjøpt av forhandler. Kjennskap til tidligere eier kansje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 Enig med at du bør få vekk litt krokan ja, ellers så hadde det jo vært morsomt med litt senk og felg. Disse bilene kler ikke akkurat annen styling så veldig bra, helrøde baklykter er det eneste jeg kommer på sammen med en liten orginalspoiler. Ellers er jo hvite blinklys og lister i samme farge også noe som kunne passet. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 http://www.bilforumet.no/prosjektforum/83362-obs-regler-prosjektforumet-les-dette-lager-trad.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 Masse senk, felger, lakk og treratt = good to go! Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 Blir kjempebra dette her, Toyota e jo heller ikkje da værsta og mekke på heller :D Siter Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trken Skrevet September 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2010 Stemmer, greie og skru på. Begynte bak med og ta rust nå, så har tatt en del både i bagasjerom og ved lykter, nå står fangeren for tur, den er nå pusset og sparklet til en jevn og fin flate, den var ganske stygg med riper og hull. Har også banket ut noen bulker. Bilder av alt kommer også :) Kansje ikke den mest spennende bilen og ha en prosjektråd om men det var den jeg kom over for en veldig billig penge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet September 11, 2010 Rapporter Share Skrevet September 11, 2010 Skal følge med her om du legger ut bilder når du sveiser :) Siter Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj-vega Skrevet September 11, 2010 Rapporter Share Skrevet September 11, 2010 Den ble kjøpt av forhandler. Kjennskap til tidligere eier kansje? Mener at jeg har sett den bilen før. En kar som vert innom Esso Sandnes en del... Siter Mvh dj-vega Prosjekt; Kia Sportage 95` <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trken Skrevet September 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2010 Ok da :) Liten oppdatering : Pusset ned bakfanger, sparklet , pusset. Neste steg blir og prime, lakke og dermed klarlakk på. Jeg holder også på og pusse ned noen felger , disse blir også primet og lakket ( svart ) Bilen jeg holder på med er forsåvidt et lavbudsjettsprosjekt slik at jeg prøver og holde pengene nede og gjøre mest mulig selv av det jeg har. Blir nok mye svart og hvitt, men blir bra til slutt :) biler kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg