johnseen Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 EU-OK til september 2011 UTSTYR: ABS Sentrallås Alu. felger Servo EU-godkjent Skinn El. just.speil Skinn ratt Farget glass Soltak Hengerfeste Sport understell Kurve/tåkelys Sportsseter Radio/CD OM BILEN: jeg vurderer nå og selge min Audi 90, eventuelt bytte, kom med forslag :) bilen ble lakkert for under en måned siden, så det som mangler er og sette på grillen, tåkelys, blinklys, hovedlykter, grill, list under grill og speilene, har også satt på ny dør fram på høyre side, så har ikke rukket å skifte rute når jeg tok bilder, men har gjort det nå, så det er tonede turet helt fram. venstre speil har jeg kjøpt ny, skiftet alle lyspærene i speedometeret, for det var nesten ingen som virket når jeg kjøpte den. men er fortsatt rødt lys i alt, for jeg brukte orginal pærer. bilen står uten skilt, pga at jeg har gjort diverse med den. så man må betale ca1400kr for å få skilt på den, og den er EU-OK til september 2011. følger med ekstra lysrekke bak, samme som står på, bare med oransje blinklys, og ett sett med delte hovedlykter, altså blinklysene og hovedlyktene henger ikke ihop, og en orginal audi vinge(den er ikke lakket). kabler til anlegg måtte jeg fjerne og legge opp nytt. så det ligger klart, bare og sette inn subb og forsterker. det er 2 hull til 6x9" høytalere i hatthyllen. ta kontakt for mere info :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg