Mondeo GhiaX Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 hei, jeg har en 2004 modell mondeo ghia X med automatkasse. på denne bilen har jeg nå begynt å få vibrasjoner ved gasspådrag, spesielt i området 30-40 km/t, er litt variabelt hvor ille det er, kan noen gi ett tips..kan forstillingsfeil være nok til å forårsake slikt?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strato Skrevet September 10, 2010 Rapporter Share Skrevet September 10, 2010 Nå har ikke jeg Ford men fikk dette pga dårlige foringer i bærebrua. Siter 03 V70 D5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 10, 2010 Rapporter Share Skrevet September 10, 2010 Har skifta noen drivaksler pga dette Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo GhiaX Skrevet September 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2010 skal inn til 4 hjulskontroll på onsdag, ser om de finner noe galt med hjulstilling først, så får vi se om vi skifter drivknuter hvis det ikke kommer bort. skiftet drivaksler sier du, mener du knuter eller komplette drivaksler?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg