Gå til innhold

opel combo eller andre "postbiler"

Ranger emnet

eirik845

Anbefalte innlegg

Hei lurer på og kjøpe meg en billig bil som bruker lite Diesel.(kjører 10 mil hverdag bare frem og tilbake fra jobb) og er snart ferdig å tømrer læra så en postbil/pizzabil passer greit. sett på opel combo 2004 og oppover med 1.3 eller 1.7 diesel motor. pga de fleste som ligger ute har godt mellom 40 og 100 tusen km. og koster fra 60 til 100 000 tusen. synes denne ser bedre ut en kangoo og partner.

men vet ikke hvordan holdbarheten på disse bilene er.

nye typen caddy er jo finer men koster litt mere.

noen som har testa en combo eller har finni tester på nette?

eller andre anbefalinger.

skal ha noe billig å kjøre rundt med, kan heller gi mere får en bil enn å bruke masse penger i reprasjoner og drivstoff..

mvh Eirik

x:97 Toyota Celica t20 1.8

x:98 Toyota Avesis 1.8

x:99 BMW 320ci E46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hold deg langt unna peugeot partner hvertfall. har kjørt disse noen få ganger på posten og de er vonde å kjøre. tror også de andre postfolkene heller ville hatt en opel eller noe annet selv om jeg ikke har prøvd det.

1995 Honda Civic VTI Coupe (sommerbilen) http://www.bergen-gatebilklubb.no/forum/index.php?topic=1640.0

1986 Mercedez 190E 2,0 (bruksbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville kjøpt en Yaris Verso jeg.. Utseendet er smak og behag (jeg digger det), fadern har hatt sin i 10 år nå og har ikke brukt en krone utover vanlige servicekostnader. Det er en 1.3, vet ikke hvordan det er med 1.4 dieselmotoren som kom i 2003 var det vel, men det burde ikke forekomme feilslag der heller, Toyota er kvalitet. Har kjørt den endel og jeg har ikke annet enn positivt å si om den :)

Nye Caddy har haaarde seter, og er ikke sikker på om jeg ville eid en selv :) Hadde ikke du stått for utgifter hadde det vært noe annet..

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider