Gå til innhold

HJELP! Bilen min har fikk bank

Ranger emnet

Precious

Anbefalte innlegg

Originally posted by Calib'R

Finn han en gang han er alene, så denger du pungen løs på han.

Han har ikke bevis på at du banket han da.

Hjelper ikke.. da blir du anmeldt...

ER en helt annen sak når det gjelder vold generelt. og spesielt når det er Etnisk konflikt.

Husk at du kan bli anmeldt for Vold, rasistiske utkast, hvis person anmelder deg for det.

(jeg er ikke rasist, men har vært bortpå lignende situasjon. Dette kan godt skje motsatt vei også)

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møt først opp hos foreldrene, går dette er det jo flott.

Hvis de driter i deg ville jeg gjort noe drastisk.

"Lån" noe av verdi fra dem som er "tilgjengelig",

litt senere kan du jo tilfeldighvis prøve og spørre igjen om de vil dekke skaden på bilen din, hvis de da takker nei kan du jo antyde at du hvet hvem som har "lånt" noe fra de, og at du tror du kan ordne det tilbake.

Mot at de fikser døra da selvsagt.

Eller be noen andre "oppfordre" til en kjapp økonomisk løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke for meg at det er noen vits å gi noen bank eller smekke pung eller sparke inn en dør til... hjelper ikke i det hele tatt. Kan kun forverre situasjonen. Poenget er vel å skaffe seg en ny dør, eller få den fikset? Da hjelper vel ikke dette noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Fridjow

Møt først opp hos foreldrene, går dette er det jo flott.

Hvis de driter i deg ville jeg gjort noe drastisk.

"Lån" noe av verdi fra dem som er "tilgjengelig",

litt senere kan du jo tilfeldighvis prøve og spørre igjen om de vil dekke skaden på bilen din, hvis de da takker nei kan du jo antyde at du hvet hvem som har "lånt" noe fra de, og at du tror du kan ordne det tilbake.

Mot at de fikser døra da selvsagt.

Eller be noen andre "oppfordre" til en kjapp økonomisk løsning.

Hvis det er fette umulig å få noe ut av foreldre eller derre ungen.. så har jeg vel muligens ordnet med ett "lån" fra foreldrene som jeg kunne solgt eller noe for å få fikset skadene... men kun som sisste løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by AXi0N

Hjelper ikke.. da blir du anmeldt...

ER en helt annen sak når det gjelder vold generelt. og spesielt når det er Etnisk konflikt.

Husk at du kan bli anmeldt for Vold, rasistiske utkast, hvis person anmelder deg for det.

(jeg er ikke rasist, men har vært bortpå lignende situasjon. Dette kan godt skje motsatt vei også)

Bare ha noen som kan være alibi for deg så passe på at han ikke gjenkjenner deg, eller få noen kompiser til å gjøre det..

Kom igjen fiks litt boxing ut av det :D

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider