Gå til innhold

Noen som har tips til billig senkesett?

Ranger emnet

lervik90

Anbefalte innlegg

Det gjelder justerbart senkesett til en Golf 2. Jeg har sett på norskbildelesenter.no, men jeg vil ha noe billigere enn det.

Vet noen hvordan kvaliteten er på billige just. senkesett til ca. 3-4000kr? fant på http://www.hovwdiaudi.dk.

Er det stivhet det går i?

Og hvor mye senk synes dere jeg bør ha?

Jeg har 40/40 nå men synes det er litt lite egentlig.. vil ha litt mer.. hehe

Takker for svar på forhånd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så vidt jeg vet er parts og retard de beste på senk til enkelte bilmerker i Norge. og volkswagen er blandt deres spesialiteter.

her finner du justerbart fra 2500,- og opp til 9000,- til din bil :)

http://www.partsandretards.no/webshop/category/6387

1995 Honda Civic VTI Coupe (sommerbilen) http://www.bergen-gatebilklubb.no/forum/index.php?topic=1640.0

1986 Mercedez 190E 2,0 (bruksbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ligg unna drittsettene på partsandretards!! spar heller penger til et litt dyrere!!!

hvor har du dette fra?

kjenner mange som kjører med senkesett fra dem. en med en golf 3 1.8 med det billigste coilovers fra parts and retards å der funker som faen..

anbefaler kjøp derifra.. mange på bimmers som bruker det å

x:97 Toyota Celica t20 1.8

x:98 Toyota Avesis 1.8

x:99 BMW 320ci E46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, om det funker som faen spørs hvor lavt du skal gå det :)

En kamerat av meg handla et FK AK-sett fra Håkon (før det offisielt ble parts and retards) for to år siden akkurat. Jeg eier den bilen nå, vi har kjørt ca 45k på senkesettet, det er lett å få løst (gjennomgått to Oslo-vintere), lekker ikke, relativt komfortabelt på høy bil og utsalgsprisen var det ingenting å si på (han ga vel 3k for det mener jeg å huske). Minuset er at det ikke går veldig lavt, spesielt bak, og når det står i bånn er det ikke veldig godt å kjøre med.. Det er mykt, og bouncer veldig - men hva kan du vente å få til 3 lapper? :) Verdt prisen så absolutt, men ikke la gjerrigheten styre når du velger senk :)

Håkon er det ikke noe problem å handle av..

Endret av eiriksmil

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ligg unna drittsettene på partsandretards!! spar heller penger til et litt dyrere!!!

DU ville ha det billigst mulig, og jeg har ikke hört fra andre enn deg at dette "drittsettet" er for mykt pä tilsvarende biler.

Ja, er nok ikke det stiveste, men det er ikke prisen heller.

Endret av henne
Vær saklig...
Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det om å gjøre å kjøpe billigst mulig senkesett? :)

for å ikke kaste bort penger unødvendig vel

hvorfor betale 12 lapper når 4 lapper gir det samme utseendet på bilen

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å ikke kaste bort penger unødvendig vel

hvorfor betale 12 lapper når 4 lapper gir det samme utseendet på bilen

Fordi utseende ikke er alt... Noen av oss verdsetter faktisk holdbarhet og komfort og :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider