Nilsenen Skrevet September 10, 2010 Rapporter Share Skrevet September 10, 2010 Hei! jeg kurer på om jeg skal kjøpe en forsterker til min Almani 12" sub Lurer på om noen har hørt om/ har erfaring med: Digitalmono 5200W Det er en importør som skal selge den for 1500kr! Viser til annet innleg: Innlegg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nilsenen Skrevet September 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2010 Fant masse linker: merke er vist usCavor Qxl Netthandelen Finn Det må jo være et bra kjøp!, men funker den bra til min Almani 12"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet September 10, 2010 Rapporter Share Skrevet September 10, 2010 Den er på 500 watt RMS i 4 ohm, så glem ihvertfall de derre 5200watt... Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nilsenen Skrevet September 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2010 Den er på 500 watt RMS i 4 ohm, så glem ihvertfall de derre 5200watt... ja? subben er jo 500w rms den å. passer de ikke bra da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet September 10, 2010 Rapporter Share Skrevet September 10, 2010 Må tenke på kor mye strøm an klare å gi te di subbane dine, å ikkje minst lyd kvaliteten. Tror du fint klare å driva subben me den forsterkeren, men spørsmålet e vel kor fint det vil høres ut og kor høyt du kan pushe forsterkeren før an begynne å vrenge lyden og elemente ditt. Står 105A sikringer i, men mistenke at denne er av den typen som trekker 3x mer strøm enn an gir ut... Ikke meningen å kritisere eller noe, men der har du ihvertfall min mening. :) Så tror du hadde blitt mer fornøyd med en forsterker til 4000-5000kr med f.eks 500wrms å 2500toppeffekt. Både i topp db og fin lyd. Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nilsenen Skrevet September 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2010 Takk for et godt svar. Problemet er bare at jeg ikke vil kjøpe fortesker til 5000kr, når bassen koste meg 500.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg