Gå til innhold

"Manuell" gearing på multitronic fungerer ikke.

Ranger emnet

NoMis83

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en 02 mod. A6 1.8t tidligere i sommer som jeg er veldig fornøyd med, men den siste tiden har gearingen i "manuell" ikke fungert. Når jeg setter gearstangen i "manuell" er det kun enkelte ganger gear valget (6 5 4 3 2 1) vises i displayet, men mestparten av tiden skjer det ingen ting. Av og til når gear valget kommer opp i displayet får jeg ikke til å geare i det hele tatt, enkelte ganger kun opp og andre ganger kun ned.

Under vanlig kjøring i "Drive" fungerer kassen normalt. Kassen ble byttet for ca 60.000 km siden.

Noen som har peiling på hva dette kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår