steinsvigen Skrevet September 10, 2010 Rapporter Share Skrevet September 10, 2010 Hei folkens flott forum dette har lest i mange timer her inne ... Lurer på om noen kan skaffe meg nye eller brukte running board eller stigtrinn til min Crysler G.Voyager 2000 mod Eller at noen veit kor eg kan kjøpe desse snakka med ein lokal chryslerforhandler han sa dei var utgått i deira sine lister .. mvh Frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet September 10, 2010 Rapporter Share Skrevet September 10, 2010 Sjekk hos Steinar Stolen, Aarnes f.eks, ellers kan du jo høre hos Nørve´s Automobilservice i Vegsundet Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinsvigen Skrevet September 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2010 Sjekk hos Steinar Stolen, Aarnes f.eks, ellers kan du jo høre hos Nørve´s Automobilservice i Vegsundet Takker skal prøve dei.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg